Tillbakablick på året 2012 Jan-Mars :)

2012-12-31 klockan 09:55:20
Januari:
Tränade mycket på både friskis och Energi med Z och Ica
Tindra blev 1 år :)
Bokade EM-resa till Kiev med Hanna och gänget!
Kollade på alldeles för mycket Gilmore Girls ^^
Päronen åkte till USA i 3 veckor så jag var hemma med hundar och företag, en jobbig period då jag var sjuk och skadad samtidigt :(
Var nere i Göteborg med Ica och sa även hej till Hanna :)
Började riva ner tapeterna i mitt sovrum!
 

 
 
Februari:
Föreberedde för pappas överraskningsfest
Tapetserade pappas kontor :)
Bowling och god mat med underbara vänner <3
Fick bo hos mamma och pappa då jag inte hade mer än 6 grader i min lägenhet :P
Mamma och pappa kom hem från USA med massa roliga presenter :)
Veterinärbesök med vovvarna, alltid lika kul ^^
Överraskningsfest för pappa då han fyllt 50. USA-tema såklart och jag var partyfixaren ;)
Nya friska tag på gymmet!
Bokade en resa till Rhodos med Ica, Polly och Johanna :D
Veterinären med Tindra,tog bort 2 tänder :P
Gjorde ett nytt pass ^^
Tapetserade fondväggen i mitt sovrum :)
Började träna med min PT Johanna ^^
 
 
Mars:
Umgicks mycket med kompisarna och kollade på för mycket serier som vanligt :P
Var och kikade på Fastback som spelade på Valle :)
Tågade på med träningen!
Var i stan och shoppade lite smått och gott ;)
Myskväll med Bitta och Johanna :D
Var på Ikea och A6 i Jönköping med mammsen!
Hade min kusin boende hos mig då han mådde dåligt <3
Hade Saint Patricks day fest hos mig. Spårade ur lite och lovade mig själv att ALDRIG mer ha en fest hemma ^^
Fick reda på att Enya var i Ica´s mage :)
Min pappa blev dålig och de hittade en liten cysta/tumör som satt bakom örat! :/
Fick reda på skatten och blev jääävligt glad :D
Årets första vårdag kom och jag och hundarna låg i solen på baksidan och njöt :)
Årets första utomhusgrillning med vännerna vid Flämslätt <3
Årets första tur med pappas fina bil :D
Många långa promenader i solen :)
Åkte till Göteborg och träffade mitt resesällskap för EM-resan till Ukraina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0