Fredag, söndag, måndag och tisdag!

2012-02-15 klockan 11:37:41
Nu kommer de senaste dagarna. Jag kommer skriva om lördagen i ett separat inlägg :)

Fredag: Upp och jobba. Plockade ihop allt som skulle  med ner till festlokalen. Packade ner allt i Bosses bil och åkte ner till Tymer. Där väntade Bitta och Gustav. Sen plockade vi in allt och Bosse åkte och Adam stannade och hjälpte till! Plockade ihop bord, stolar, satte upp girlanger, dukade upp med tallrikar och fikade innan de andra åkte och jag blev kvar själv och greja!

Dekorerade borden, gjorde iordning bordplaceringskorten, ljusen osv. Borden blev iaf klara, skööönt! Sen blev de tacos hemma hos mamma och pappa innan jag somnade i soffan. Som vanligt ;) Sen va jag och mamma nere i lokalen och jag visade henne hur de såg ut innan jag gick hem och grejade med bildspel och plockade ihop kläder, smink och skor!

Söndag: Sov fruktansvärt dåligt under natten. Tindra va uppe 1 gång i timmen, hon skulle ut och hälsa på Adam som sov i soffan och Johanna som sov i gästrummet! DÅ blir man less när man har hund! Va uppe och åt frukost hos päronen innan de va dags att städa. De tog sin lilla stund, och jävlar var grejer de fanns att ta med hem. Och mat och tårta! Resten av em slappade jag i soffan hos mamma och pappa framför tvn och datorn! Sen gick jag hem och plockade upp alla påsar som jag hade med mig ner till Tymer!

Måndag: Sovmorgon, sköööönt! Sen va jag och hämtade hundarna. Åt frukost och crosstrainade framför tvn. Sen när solen lös så fint så gick vi på en långpromenad :) Sen va de dags att jobba! Efter jobbet hade mamma städat min lägenhet så jag hjälpåte henne med de sista, tvättade och sen blev de PLL innan de va dags att sova :)

Tisdag:
Upp och jobba. Blev till 16,30. Lååång dag :P O jääävlar va de snöade ute :S Sen va jag hos päronen en stund där hundarna va innan Ica och Polly kom och vi åkte till gymmet. Blev först ett 45 core pass sen 60 min bodypump och efteråt 10 min på crossen! Jäävlar va de brände i benen. O de kändes att man inte varit där på länge! Sen va vi på Kvantum och handlade lite innan jag köpte med en sallad hem och avnjöt den hos päronen! :)


Kommentarer
Postat av: linda - en vimsig mamma

oj ja det måste ha kännts i benen det =) kram

2012-02-15 @ 14:14:40
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Härligt med dubbelpass på gymmet, har man energin och orken så varför inte :D Bra jobbat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0