jag saknar dig...

2012-02-02 klockan 21:31:42
Enäggstvillingarna Cilla och Tina så nära man kan komma varandra men samtidigt väldigt olika. Cilla är konstnärssjälen och idealisten som går sin egen väg medan Tina är populär, pubertal och ständigt kär. Cilla och Tina ska snart fylla 15 år men det kommer Cilla inte få vara med om, för hon kommer att dö innan dess. Detta är historien om Tina som blir ensam kvar. Om sorgen att förlora någon nära och skulden när något är för sent att ställa till rätta.



Hemsk men bra film. Jag som är typ Sveriges känsligaste människa grät typ hela tiden :P E en sucker för såna filmer fast jag alltid ångrar att jag ser på dom när tårarna bara rinner ner för kinderna!



Av mig får den 3,5/helt klart musik, me like :)

Kommentarer
Postat av: Elena

Värt att se!

2012-02-07 @ 21:07:22
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Låter tråkigt med skada, hoppas det inte är ngt allvarligt! Har skrivit paus på dig - inga problem vet du! Hoppas inlägget kommer upp innan veckans slut med resultatet. Flera som fortfarande inte lämnat in tyvärr..

2012-02-09 @ 17:00:12
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0