Torsdag-måndag :)

2012-02-27 klockan 22:23:18
Liten veckosummering:

Torsdag:
Promenad med hundarna på fm, sen bokade jag, Johanna, Ica och Polly resan till Rhodos! Så jääääkla nice! :D Sen va de bara att jobba och sen blev de nog lite kikande på Gilmore Girls :)

Fredag:Upp tidigt för att åka till stan med Ica. Va på VIP-shopping på HM. De bjöd på frukost och så 20% rabatt :) Sen kikade vi i några mer affärer innan vi gick till polisen. Dags att fixa ett nytt pass inför sommarens resor! Korten ser alltid förjävliga upp på passen av nån konstig anledning? :P

Sen va vi på gymmet blev 40 min cross, 20 min löpband och lite vikter. Va lagom mör i kroppen för va tvungen att gå ut med hundarna innan de blev att jobba! Jobbade, kvällen spenderades i soffan med hundarna framför Gilmore Girls och Big Brother! :)


Fredagsshoppingen!


Lördag: Upp vid 9 tiden. Tindra e morgonpigg som vanligt :P Käkade frukost sen åkte jag och mamma till stan. Pantade flaskor, shoppade lite presenter och lite annat trevligt! Va även och bytte min externa dockningstation/högtalare som va sönder och uppgraderade mig till den nya modellen, den va riktigt snygg och liten och enkel :) Väl hemma röjde jag lite i lägenheten, sen blev de långpromenad med hundarna och mamma innan jag vilade lite! Kvällen spenderades hos Bitta, Robban och Gustav med Ica och Polly. De bjöds på pasta carbonara och kladdkaka, mumma :) Blev en film , en massa skratt innan de va dags att åka hem!


Min nya högtalare :)

Sötaste Gustav <3


Tindra solar :)


Söndag: Upp och äta frukost innan det var dags att börja med projekt sovrum. Jag började med sovrummet för ett tag sen men eftersom inte kunde hjälpa mig så fick jag vänta efter att jag satt 1/4. Men mamma kom och vi fixade de resterande delarna av fototapeten snabbt. De blev bra, skitbra! Men fan aldrig mer en fototapet, då kommer jag fan anställa nån att göra de. Sen städade vi hela lägenheten. Så jäkla fint de blev hemma! :D Älskar när de e nystädat!


Den nya tapeten! Nice va??

Va nere hos päronen och åt och planerade en resa i höst med min kusin och min faster, nice nice :) Sen moppade jag golvet, duschade och kollade på Gilmore Girls innan Johanna kom. Vi åkte och handlade, lämnade en dvd hos Z och åkte hem till mig. Johanna kockade och jag fixade med tvätt och hjälpte till lite med maten. Va superduper gott men stinker vitlök än ;) Vi kikade på footloose, dansade lite och kikade på en ny serie "New Girl". Johanna åkte inte hem förrän typ 1,30 så då fick jag och hundarna gå och lägga oss i vårat nya fina sovrum :)


Johannas mumsiga mat :D

Måndag: Trött och huvudvärk! :/ Jäkla måndagar. Fm spenderades framför tvn. Sen kom Johanna och vi tog med oss hundarna på en promenad. Vi tränade även intervaller i spåret, min PT Johanna. Hon pushade på mig bra, jag e nämligen kass på att springa :P Blev en härlig runda på ca 7 km. va bara att duscha och äta lunch innan de va dags att jobba! Efter jobbet har jag bara kikat på tv, hoppat hopprep och även sett den nya serien "Smash", verkar helt okej :) Ne nu ska jag gå hem och sova!


Morgonens frukost :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Låter som några riktigt mysiga dagar!!! att fixa pass inför sommarens resor känns ju som en angenäm uppgift. Kram och pepp

2012-02-28 @ 07:45:55
URL: http://www.corneliatoneri.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sweet inlägg o mkt bättre nu me stora bilderna!!

2012-02-28 @ 07:56:24
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

men tycker dt e mkt bättre med stora bilder. orkar aldrig klicka på de små o datan blir trög - mer stora bilder!



aw vad söt du e hjärtat tack för ditt stöd men har inga förhoppningar. Dock hoppas man o få sömntabletter utskrivna då jag behöver sova. inatt var den första natten som man faktiskt sov. på sådär 7 veckor



aw thanks sweetie! Hur gick combaten??



Puss hjärtat!

2012-02-28 @ 16:17:30
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Tess

Så fina dagar!

2012-02-28 @ 22:30:11
URL: http://Http://Theresiast.blogg.se
Postat av: Nilma

Fototapeten blev ju kanonbra :D

2012-02-29 @ 11:03:24
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Carro

Så god maten ser ut och så söt Tindra var!



Ja, men det måste du testa för det är sååå gott!

2012-03-05 @ 16:07:20
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0