4 januari!

2012-01-05 klockan 14:01:14
Ont i halsen även denna dag. Dock mer hes än ont. Superdupermedicinen jag åt kvällen innan gjorde susen :) Jag och hundarna sov ut lite då jag sov dålig pga blåsten och massa tankar i huvudet. Fick ett tråkigt besked på kvällen efter att jag bloggat i förrgår :( Sen åt jag frukost, slappade, städade och tog med mig hundarna ut på en promenad. De blåste rätt rejält men vi hann med en runda iaf. Kände mig trött i kroppen också så :/ 2,13 km blev de totalt!

Sen gjorde jag mat. Baconpasta med massa champinjoner innan de va dags o jobba. Dagen på jobbet gick snabbt o sen va kl 19 och jag fick stänga. Utanför jobbet stog Ica o Z o väntade på mig i bilen. Så vi åkte direkt in till frikis o Svettis. Köpte ett årskort där på gympa :D Yippie! SKa bli så kul! :) Sen gick vi på ett baspass med Anne. Vårt traditionella pass. Tycker de e bra och jobbigt. Märks att man slappat de senaste veckorna för jävlar va trött jag va efteråt :P

Sen åkte vi förbi alpina så jag kunde köpa med en sallad utan sallad ;) Gick av hemma hos mamma och pappa och gosade med hundarna. Brorsan kom dit också o sa hej o sen kom mamma o pappa hem. Pratade lite om de som händer just nu i släkten, massa tråkigheter :( Sen gick jag hem o la mig!

Gårddagens mat:

Frukost: 1 havrekus med billingeost 17% och 1 kiwi

Lunch


Bacon och champinjoner i minifraichê med vitfiber pasta och broccoli!

Mellanmål: Yoggi med musli innan träningen

Middag

Min egna "sallad" från Alpina. Pasta, majs, ost, kyckling, kebab och gurka. O så kebabsås.

Dagens träning: 55 min baspas på F&S och 2,13 km promenad med vovvarna!

Såhär glad ser man ut efter ett pass på F&S :P




Kommentarer
Postat av: charlie

ja men light dricka kör jag med, min stora lass också! Tänk på bara att light drycker kan skapa sug.



aha men det beror på vilken modell man vill ha det kanske finns billigare i ett annat märke :) kika runt! Det e oavsett värd pengarna, helt klart :)

2012-01-05 @ 20:08:49
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Linda

Men OM det är. Sen verkar folket i fråga inte fatta heller. Nä fyfan, borde rensa vänlistan på energitjuvar. Kul att du hittat tbx förresten! :)

2012-01-05 @ 20:29:47
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

En kort runda är ju bättre än ingen alls :D

2012-01-05 @ 22:15:55
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0