Lördag och söndag i Varberg :)

2012-07-19 klockan 11:51:00
Lördagen började med frukost i solen innan jag, Jocke, Adam och hans kompis åkte till träffen på Varbergs flygplats. Sen mötte vi upp mamma, min moster, faster och andra kusin och vi gick omkring och kikade på grejer. Blev en Sons of anarchy tröja handlat bara! :) Sen kom solen så då åkte vi tillbaka till campingen där Johanna va!
 
Min och pappas bil på utställningen :)
 
Resten av dagen solades de, käkade lunch och solade lite till! Va kanonväder verkligen :D <3
 
Kvällen spenderades på campingen med tacomys och skratt i regnet under taket. Va meningen att vi skulle ut med bilen men de regnade, va typ 3 timmars kö in till stan och dessutom slutade bromsljuset fungera på Pontiacen så vi stannade kvar på campingen och umgicks :)
 
Mys med kompisarna :)
 
Söndagen började tidigt med att plocka ihop och få in allt i husvagnen! Sen va de bara att checka ut och bege sig iväg hemåt. Blev ett stop på Burger King där det va omöjligt att parkera :P Sen åkte vi nån liten jävla väg hem. Va sådär kul men de fick gå :P De andra 3 va slöa eftersom du hade druckit 2 dagar i rad så de låg och halvsov i sätet :P
 
Släppte av Niklas och Mattias och sen hem och plocka ur alla saker. Fy fan va grejer jag hade köpt och med mig :( Blev mkt att plocka upp. :P Väl hemma så blev de att tvätta, plocka och sen va Z förbi en sväng och vi pratade lite sen va de bara att sova, va så jävla trött!
 
Mina saker från husvagnen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0