Min vecka :)

2012-07-22 klockan 21:54:35
I måndags var det dags att gå tillbaka på jobbet! En vecka semester räckte inte,hade behövt några dagar att slappa på hemma. Spenderade fm med tvätt och småplock innan jag jobbade :)
 
I tisdags jobbade jag förmiddag. Efter jobbet tvättade jag, grejade hemma och på kvällen va jag hos Ica och Polly. Hanna va där också. Vi grillade och spelade kort och spel. Skrattade och hade de bra, en helbra kväll helt enkelt :)
 
I onsdags, torsdag och fredag har jag och hundarna varit själva så all tid jag varit hemma har jag spenderat med hundarna. I onsdags va Johanna och grillade också, och kikade på SOA och Malin och Tilda va förbi en sväng också :) Helgen har jag spenderat på jobbet. Igår på kvällen va jag hos Bitta, Gustav och Robban och chillade.
 
Och idag efter jobbet har jag städat och packat. Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. Dock e "mamma Mia" på Tvn och jag älskar den filmen så blir nog att kolla lite till på den ;) Får se om de blir nåt inlägg innan eller under London resan annars hörs vi på fredag :) ha en underbar vecka allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Linda -50,2 kg

Tacktack! Är dock samma färg som jag hade innan :) Som dessvärre bleknat :P

2012-07-23 @ 11:48:00
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0