Shopping i London :)

2012-07-30 klockan 18:48:53
Ja min personliga favoritaffär är självklart Primark på Oxford Street. Man hoppar av vid Marble Arch på central line och sen ligger det när man kommer ut på huvudgatan! Bra priser, mycket bra utbud, massa folk och helt underbart :D Denna semestern blev de bara handlade av kläder på Primark. Ska egentligen inte köpa så mkt kläder men de blev lite denna gången också ^^
 
Primark Oxford street, kärlek i en butik <3
 
Självklart var jag tvungen att köpa OS-maskoten. De är ju bara OS i London 2012 en gång ;)
Blev 3 par skor också. Sandalerna kostade bara 3(!!!) pund paret, alldeles för billigt för att bara köpa 1 par ;)
Lite presenter i klädväg köptes också :)
Lite rolig till köket också, min cupcake-besatthet har inte lagt sig än :P
Goa pyjamasbyxor i prickigt, coola Englands-leggins och mina favoriter leopard-leggins i rosa, svarta, lila och blå :D
 
 
 
En långklänning som jag fastnade för. Kostade egentligen 13 pund men när jag kollade på kvittot efteråt så fick jag bara betala 5(!) pund, niiice :D 
Ett gäng t-shirt med roliga tryck, sovlinne och långtröjor. Blev även basic linnen och tröjor som jag inte tagit med på bild :) Älskar t-shirts med trycccck <3
Linneshort, leopard-kjol som är lång ibak och kortare i fram, svart långkjol som är lite genomskinlig och cupcake-pyjamasbyxor!
 
Blev en hel del småsaker inhandlat utöver detta men orkar inte ta kort på allt :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va nice med så mkt shopping!

2012-07-30 @ 21:29:16
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0