Suck! :(

2012-07-07 klockan 15:51:17
Skrev ett lååångt inlägg igår och trodde de hade publicerats. Icke :( Har vart en bra vecka so far. Hämtade husvagnen i söndags så den är hemma nu :) Varit ledig onsdag-fredag. Rena lyxen för mig som aldrig e ledig vardagar! Har spenderat dagarna med mamma, hundarna, städande av husvagn, packat husvagn, städande av lägenheten, tvättande, promenader med hundarna, minigolf med Hanna, Ica och Polly, Törebodafestivalen och tAKIDA med världens bästa Malinar ;) :D 
 
Igår va jag hemma från Tbodafestivalen, har ett 3-dagarspass men de regnade och åskade så jag sket i de. Tyson är dessutom så himla åskrädd så han låg i min famn hela kvällen och skakade som ett asplöv min älskade lille prins <3 Tänk om jag hade lämnat honom själv hemma då, de hade inte mitt samvete klarat :( Tindra låg och sov så gott när hela huset skakade av dundret utanför. 
Fick en trevlig överraskning när jag kom ut i köket när regnet och åskan lugnat sig. De hade regnat in, va blött på hela köksbordet :( Hoppas bara att mina grejer på vinden klarade sig!
 
Idag är det arbetsdag som gäller. Snart dags att sluta tom. Har haft så sjukt mkt att göra. Märks att man har mkt att sköta för jag har seriöst haft fullt upp idag, papper, kunder och en massa annat småpyssel. Man har ju kontoret på ett visst sätt och när de andra jobbar så rör dom till de på ett sätt som man inte är van vid. Men nu är mitt kontrollerade kaos tillbaka. Iaf för idag och imorgon, för sen är det dags för semester igen :)
 
På måndag är det dags att koppla på husvagnen på Pontiacen och dra sig neråt mot Varberg och Wheels and wings för en härlig vecka! Kommer dock åka hem för att kika på Lars Winnerbäck på torsdagskvällen för att sen plocka med mig Johanna och åka ner igen på fredagsmorgonen :D Kommer bli en awweeesome vecka. Dessutom är det bara 2 1/2 vecka kvar tills jag och Z åker till London. Känns livet helt okej nu? OJA!
 
Ne nu måste jag stänga :) Ha en bra lördag allihopa! PS. BLOGG.SE SUUUGER! Kan fan aldrig ladda upp några jävla bilder, irriterande!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det låter som du hunnit med en hel massa! Kul! Härligt med långledigt ju!

och eller hur suger blogg.se just nu! Hoppas det bättras snart!

2012-07-09 @ 14:56:57
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0