Vecka 22!

2012-06-04 klockan 22:41:07
Måndag: Sov superdåligt så var en zombie på jobbet :/ Resten av dagen slappade jag framför tvn, ingen bra dag :(



Tisdag: Slappade på förmiddagen, va ute med hundarna en sväng! Sen jobbade jag. Efter jobbet kom Johanna förbi och vi gick på en promenad!

Onsdag: Jobbade. Va ute med hundarna innan jag och Johanna åkte till stan och mötte Frida på Skövde Nyheter. Vi gick till Plus-gymnasiet där jag blev sminkad med de svenska färgerna medans Frida frågade mig en massa saker inför Ukraina-resan! Va roligt och tror interjuven kommer bli kanon, tidningen kommer på torsdag! Efter de så kikade jag och Johanna på Sverige-Island matchen och gjorde hemmagjorda hamburgare :)



Torsdag: Kikade på Glee på förmiddagen och va ute med hundarna. Jobbade. Efter jobbet va jag hos Ica och Polly och vi kikade på "Jumper", en riktigt bra film :D

Fredag: Jobbade. Efter jobbet blev de slapp på soffan med hundarna. Sen gjorde jag tacogratäng hos päronen och kikade på "Lets dance"-finalen. Molly skulle ju viiiinna! Sen mådde jag asdåligt, trodde jag blivit magsjuk så somnade inte förrän typ 4,30 :(

Lördag: Hämtade hundarna och gick en promenad och slappade i soffan. Hanna ringde så vi pratade lite om Ukraina-resan innan jag gick och jobbade några timmar. Sen städade jag och vilade innan Z kom och Annelie och Evelina dök upp och vi åkte och åt.

Käkade sen åkte vi hem till mig och hade de trevligt. Jag skulle va nykter men så blev de inte, Z va gullig och körde. Va kallt på Olstorp och JLT trio var okej. När Fastback började spela så var de andra bullar. Rockade som fan! Sen var det att äta en hamburgare och åka hem! Mycket lyckad kväll med underbara vänner <3





Söndag: Va trött när jag gick upp men va lika bra att slå upp de blåa ögonen. Va inne i stan med Z och Nikki. Handlade skor till Nikki och Nora. Blev 3 par till mig också, jag som inte äger ett enda par sen innan ;) Blev lite smått och gott handlat också. Vi lunchade innan det var dags att åka hemåt, va en mycket trevlig fm!



Sen vilade jag en stund innan jag och Z bokade en resa till London. Sen åkte jag till Niklas. Va och kikade in hans lägenhet, riktigt nice va den! Vi, dvs jag bakade bullar och han tittade på och vi snackade en massa skit. En mycket trevlig kväll, helt enkelt en väldigt lyckad dag :)


Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Vilken mysig vecka du haft :)



Och tack så mycket för din söta kommentar hos mig, det värmde otroligt ska du veta :) Kram!

2012-06-06 @ 02:18:46
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Evelina

Nj har jag hittat din blogg Fia! :) spännande att läsa och vad duktig du är!! Tänkte att vi snart får göra om olstorpskvällen för de va riktigt trevligt och mysigt! Fast de behöver ju inte va olstorp ;-)

2012-07-04 @ 23:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0