Helgen!

2012-03-19 klockan 21:54:03
I fredags bakade jag, städade och gosade med hundarna innan det var dags att jobba! Efter jobbet kom Ica och Polly och vi gjorde tacos och kikade på en film! "Warhorse"- lång och inte så överdrivet bra!

I lördags tog Tindra sovmorgon för första gången i sitt liv. Både jag och Tyson var uppe för henne. Helt otroligt!!! Sen kikade jag på "the lying game" innan jag tog med mig en hembakad kladdig kladdkaka och gick över till Annelie, Martin, Texas och Memphis!

Vi fikade, pratade och så lekte jag med Texas och hans bilar. Han satt i mitt knä och spela på min telefon. O så vände han sig och kollade på mig och så sa han: - Fia, jag älskar dig! Vadå att man smälter när barn säger så?

Väl hemma igen blev det städning på schemat när Johanna dök upp! Städade, lunchade och kikad på de senaste Vampire diaries innan vi pyntade, gjorde oss iordning osv. Sen spelade vi lite Irländsmusik i St. Patricks dasy anda innan de andra kom.

Kvällen var bra i början. Dock spårade de ur senare sen tyvärr vilket inte gjorde mig till en superglad människa! Somnade gott vid typ 3 tiden och vaknade vid 9 på söndagen!

Upp och börja städa! Lägenheten såg seriöst ut som tredje världskriget. Var sjukt tråkigt för det var lite saker som va sönder. Dessutom hade någon tagit bort plasten på mina San Fransico-card rock café trumpinnar. Det är en samlargrej för mig och har man tagit bort plasten så kan man inte ta på det igen. För mig är de trumpinnarna typ förstörda, inget värde liksom :(

Ica kom förbi och vi fikade, städade lite till, brorsan och hans kompisar kom och städade. Jag, Ica och Johanna åkte till Götene och köpte mat till alla. Väl hemma hos Ica och dom käkade vi, Göteborgarna åkte hem och jag, Ica, Bitta och Johanna spelade kort. Mkt trevligt :D

Sen tog jag och Johanna en runda med hundarna. Va skönt, vi pratade om livet och framtiden! Kändes skönt att breafa lite med henne! Min underbara vän <3 Tack för att du finns! Sen kikade vi på en film innan hon åkte hem och jag kikade på tv och sen lämnade jag en bil i stan innan det var dags att sova!

Skulle upp tidigt imorses och gå innan jobbet men de va ju snö ute :( Så jag somnade om. :P Jobbat, kikat på tv, varit ute och gått. Nu är jag helt inne i "90210". Dessa serier! :P Nu ska jag ut med hundarna innan det är dags att sova!

Har ni haft en bra helg? Nån som firade St Patricks day?

image description
Bild från gårdagens promenad. Gick upp för Erikssons backe som är en slalombacke, en jävligt kort en men iaf :D

Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Ja det är så himla skönt. Gott att du också mår bättre då :)

kram

2012-03-20 @ 00:43:57
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

tack!

jag fortsätter kämpa!

kram

2012-03-20 @ 09:49:48
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0