Upp som en sol....

2012-03-20 klockan 15:41:08
Ner som en pannkaka.

Dagen började så bra med morgonpw, frukost, skatteåterbäringsbeskedet och promenad med hundarna. Men sen fick jag ett dålig besked.

Ibland känns det som att livet ska sätta en på prövningar, konstant. Livet ska se om man orkar vara stark och orka med allt trots motgångar. Jag hoppas verkligen att nästa veckas besök i Göteborg ger några svar. Som tur är det inget dödligt men är det som läkarna tror så kan det bli stora omställningar på jobbet och i livet. Jag hoppas med alla mina tummar och tår att det inte är något allvarligt men samtidigt är jag beredd på de värsta. Jag vet inte varför jag alltid gör det men det är nog för att jag är så rädd.. Usch, hatar denna känslan :(

Imorgon börjar 100 grymma dagar. Jag kommer kämpa. Jag ska vara sockerfri tills påsk, allra minst! Jag ska sluta med drickan, dra ner på godiset och röra på mig varje dag. Jag ska vara under en viss viktgräns tills Rhodos. Jag har alltid varit en som ger upp. Men denna gången känner jag att det är min tur att besegra mig själv. Besegra godisråttan och sockerjunkien i mig. Jag vill vara den sunda tjejen med lagom kropp!

Förlåt för ett luddigt inlägg! Hoppas ni stöttar mig. Jag behöver det!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Eller hur?! Jävla skitstartsida ;)



Hemskt med tråkiga nyheter, hoppas skatteåterbäringen gav dig bra nyheter iaf :)

2012-03-20 @ 19:02:18
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har hänt gumman ? E här ifa du behöver ngn o prata me! <3

2012-03-20 @ 19:29:38
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Tigerhonan

Tackar :)

2012-03-20 @ 19:31:32
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: Linda

Hihihi imorn bitti kommer resultatet ;) Nyyyyfiken? :D Jag är så jävla glad. Idag är en bra dag. Grym skatteåterbäring och grymt resultat :D

2012-03-20 @ 20:54:28
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo jag hoppas också det men han blir alltid jobbig mot helgen .. dt e som han saknar min mamma o hennes kille så mkt att han vet ej vart han skall ta vägen o dt slutar med att han blir agressiv o gnällig - o trotsar gärnet. Man vet lixom inte vad man skall göra till slut. I söndags grät jag bara. Känndes så fel när mamma fyllde år så kunde man ej ens vara med på middagen då han var helt psykotisk.. men han har varit snäll sen måndagen - hoppas dt håller i sig!



gud det var inget bra besked. Har han bokat in en läkartid igen för det för o kolla upp det mer? Sådant är så jobbigt när dt e familjen dt handlar om .. gick precis igenom det med mormor o fick ju en psykisk kollaps av dt . nu börjar dt bli ngt bättre med henne.



aw vad söt du e hjärtat!



hoppas verkligen dt blir bra med din pappa!

2012-03-20 @ 21:31:33
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Selina

Jag vill oxå ha skatteåterbäringsbeskedet!!!

Man måste ha e legitimation va?



//Love Selina

2012-03-21 @ 02:10:00
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0