Lördagen den 5 Maj!

2012-05-15 klockan 21:55:28
Blir ju lite uppdatering från lördagen innan jag åkte. Bloggen e för mig något jag ska kunna läsa tillbaka på och se va jag gjorde så lika bra att börja, ligger lite efter nu ;)

Va uppe på förmiddagen och va ute med hundarna. Blev att jag plockade lite hemma, gosade med hundarna och packade de sista :)

Sen blev de 4års kalas för Nora. En massa paket och tårta, tror Nora blev väldigt nöjd med sina presenter, godingen :)

När kalaset va slut åkte jag hem och gosade med hundarna och plockade ihop de sista sakerna till handbagaget innan jag åkte ner till Johan och Z igen. Där blev de pizza och 2 Maria Wern filmer innan jag åkte hem och väntade på Johanna.

När hon kom så halvsov vi i sängen och kikade på tv innan Ica och Polly kom och hämtade upp oss och vi la in väskorna i bilen och åkte mot Landvetter. Lovade att va vaken när vi åkte ner vilket jag höll i typ 10 minuter :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0