Vecka 21 :)

2012-05-23 klockan 10:07:13

Veckorna går så himlans fort!

Måndag: sovmorgon! Sen hämtade jag hundarna och vi gick en promenad innan det var dags att ta tag i tvättberget. Hela förmiddagen spenderades med tvätt, matlagning och att kolla på "hunger games" i dålig kvalle :P

Jobbade, efter jobbet slappade jag :)

Tisdag: upp och jobba morgon! Efter jobbet fixade jag med tvätten, va ute med hundarna en sväng innan jag åkte till Z och barnen!

Va barnvakt åt Nikki och Nora i typ 2 timmar innan jag åkte hem till mina godingar och vi va ute och gick en sväng! Sen blev de soffan och en film på kvällen :)

Onsdag: sovmorgon. Sov dåligt då jag hade båda hundarna hos mig och de va ovant :P förmiddagen spenderade vi med att packa inför campingsäsongen, va ute och gick och glodde på tv!

Jobbade. Efter jobbet blev de tvn. Va så sjukt trött! :/

Torsdag: upp och jobba 8,30-16,30. Röddag, de e gött OB :D

Efter jobbet åkte jag och min faster till ekudden där mina föräldrar har sin husvagn uppställd! Så dagen och kvällen spenderades där! Grillade, pratade, va ute och gick och såg Sverige förlora i ishockey!

Fredag: upp och åka till jobbet. Alldeles för tidigt. Är ovant att behöva köra bil till jobbet men de va jag tvungen till :P jobbade!

Efter jobbet bakade jag världens godaste kladdkakor innan jag vilade en stund. Sen kom Ica, Gustav, Bitta och Robban till mig, va hos mina föräldrar. Så vi grillade, snackade en massa och bara myste!

Sen åkte jag till Mariestad och husvagnen igen. Kvällen spenderades i förtältet med mamma, pappa, Offa och Pelle. Fredrik och Felix va förbi och sa hej också!

Lördag: upp och åka till jobbet! Efter jobbet vilade jag en stund innan jag hämtade Ica och vi åkte till stan!

Vi handlade lite gott inför kvällen och tog en 18 minuters solning. Kvällen spenderades i ICAs soffa med tacos och filmer :) en mycket myskväll med min bästa vän <3

Söndag: upp och jobba! Efter jobbet slappade jag. Va så sjukt trött!

Va nere hos Johan och Z en sväng och käkade tårta innan jag och Z gick ut och gick. Dock stötte vi på en halvdöd orm så vi fick ändra vår promenadtur lite :P

Resten av kvällen spenderade jag framför tvn och en massa vampire diaries avsnitt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0