28 Oktober - dag 2 i London!

2012-11-05 klockan 14:25:32
 
 
 
Dagen började med att vi fick ett wakeup-call från receptionen! Var lite osäker med vintertiden så bäst att vara på den säkra sidan!
 
Sen åkte vi till Baker Street där mitt resesällskap skulle gå på Madame Tussads men först käkade vi frukost :) Sen var det bara att ställa sig i kön till Madame Tussads. Den var heeeelt sjuk lång. Hade förköpt biljetter på nätet innan men kön var brutal. Stod där i 1 timme innan de kom in. Jag var tvungen att köa med dom då biljetterna stod i mitt namn även om jag själv inte skulle gå med in :P
 
När de var inne tog jag tunnelbanan till Marble arch. Skulle in på primark men de öppnade inte förrän 11,30 så fick stå utanför i 20 minuter innan jag och massor andra av människor begav oss in. Hann dock bara gå igenom hela Primark utan att köpa nåt innan de ringde. De var klara på Madame Tussads så jag åkte tillbaka och hämtade dom och vi åkte till Primark och handlade lite. Var helt sinnesjukt mkt med folk!
 
Sen åkte vi till Paddington och käkade lunch innan vi gick tillbaka till hotellet med vår shopping. Sen slappade vi en sväng på rummet innan vi begav oss till Piccadilly och besökte Lily White´s, en stor sportbutik och Cool Britania. Sen skulle vi till M&M¨s world men de va stängt! Så vi gick till Planet Hollywood där vi fick vänta en stund innan vi fick ett bord. Sen åt vi middag. Blev en supergod pasta för min del :) Sen åkte vi tillbaka till hotellet. Var ganska trötta efter dagen :P
 
(bilderna av någon anledning kommer i helt fel ordning)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0