31 oktober - 12 november!

2012-11-12 klockan 21:32:12
Tiden har gått fort sen jag kom hem från London! Jag har iaf jobbat som vanligt, en lördag också dessutom. Synd om mig ;) Sen har jag varit sjuk i 1 vecka. Feber, halsont och ingen röst! :(
 
Sen sist  har jag hunnit med:
- Halloweenfest med roligt folk! :) Jag var pudelrockare!
- Städa i 5 timmar dagen efter halloweenfesten :P Inte lika kul!
- Fått en roomie vid namn Johanna! :)
- Varit sjukskriven en dag från jobbet! Hade nog behövt vara hemma mer dagar men var alldeles för rastlös :P
- Avnjutit årets första lussekatt! MUMMA
- Träffat Enya en sväng! Sötnos!
- Lyxfrukost, amerikanska pannkakor med min roomie!
- Leeeedig helg för första gången på 10 veckor utan resor, jobb och något inplanerat!
- Heldag med Malin i stan. Hittade min fina hylla, fick åka in med Johanna och hämta den!
- Lämnat in husvagnen på vinterförvaring! :)
- Varit med Z och Mamma i stan och shoppat lite!
- Firat farsdag med familjen!
- Hållt och myst med Enya som tusan på eftermiddagen igår :)
- "Bränt" bort från tandköttet från mina visdomständer vilket gör att jag i detta nu sitter med årets jävla tandvärk. Eller de gör väl ont i tandköttet men de gör ont överallt just nu :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0