Min vecka so far! :) (långt inlägg)

2012-11-25 klockan 15:01:56
Veckorna springer förbi.
 
Måndagen började med att jag fick åka på ett besök till tandläkaren. Lagade ett av de två hålen jag har. Bedövningen var inget trevlig alls, halva ansiktet var bortdomnat i nästan 5 timmar :P
Väl hemma var det bara att slappa, umgås med Johanna och gosa med hundarna innan jobbet. Var ju Tysons 4årsdag så jag gjorde pannkakor till lunch för de älskar han :)
Efter jobbet blev de lugnt framför tvn!
 
 
Tisdagen började med jobb. Sen var det bara att pysa ner till Zenita och barnen. Jag skulle va barnvakt åt Nikki medans Z och Nora va på sjukhuset. Medans Nikki sov så passade jag på att låna Z´s bok "50 nyanser av honom". När Nikki vaknat så kollade hon på Bamse och åt mellanmål medans jag läste.
Sen kom Z och Nora hem så då lekte vi en stund innan jag gick hem till hundarna. Sen ställde jag in Pontiacen för vinterförvaring med pappa innan jag spenderade resten av kvällen med hundarna framför "Arrow" samtidigt som jag läste :)
 
 
Onsdagen spenderades med hundarna, var på en långprommis med Johanna. Va fint väder faktiskt :) Sen kikade vi på "SOA" innan de var dags att jobba!
Efter jobbet fick jag hem alla mina saker från USA. Så grejade med de en stund. Var ju tvungen att ta upp Kitchenaiden och beundra den lite :) Resten av kvällen läste jag!
 
 
Torsdagen började med jobb. Efter jobbet hann jag och Johanna kolla en sväng på "Revolution" innan hon åkte till jobbet och jag läste lite. När jag var klar med boken gick jag och hundarna på en promenad och lämnade tillbaka den till Zenita och barnen. Sen hämtade Ica, Polly och Enya upp mig och vi åkte till Skövde. Var premiär för "Stad i ljus". Vi mötte upp Bitta och Gustav och gick och kikade. Dock var de kallt, regnade och intealls så mysigt som jag trott så blev en snabbvisit. Sen köpte vi med pizza från Alpina och åkte till Ica och Polly. Kikade på "The babymakers" och gosade med Enya innan jag pyste hemåt. Hade köpt "50 nyanser av mörker" så var bara att läsa innan det var dags att sova :)
 
 
Fredagen började med lyxfrukost med min roomie :) Vi hade tänkt att kolla på de senaste "Vampire diaries" men det är ju Thanksgivining i USA så de var inget avsnitt :( Sen var det bara att greja, göra mat och gå till jobbet då jag började 1 timme tidigare. Kvällen spenderades hos päronen med att läsa och gosa med mina älsklingar :)
 
 
Och igår så började de med att jag jobbade. Eller först beundrade jag mig själv i SLA då det var ett stort reportage om vår lilla bensinstation här ute på vischan. Och självklart var linslusen Fia med ;) Inte så frivilligt dock ^^
Dagen på jobbet gick jag ner till päronen en sväng innan de var dags att göra sig iordning. Sen åkte jag och Johanna till stan. Eller hem till Niklas, där var han och Larsson och vi spenderade vi kvällen med glögg, fanta och rose och en himla massa skratt. Riktigt härliga människor dom där 3 :) Hjälpte Niklas att sätta upp hans väggord, blev riktigt bra :) Kvällens roligaste var att Niklas inte hade någon mandel till glöggen men de löste vi lätt med jordnötter ;) Sen kom mamma och pappa och hämtade mig och körde ner de andra till stan. Hade gärna följt med men skulle ju upp och jobba idag :P En riktig superbra kväll, mer såna kvällar :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw du är la så söt. Trodde inte ngn gillade mina spam uppdateringar haha .

Lovar att bloggen kmr rulla på som vanligt inom en snar framtid med en förklaring . Och kmr förklara allt till våren ungefär. Bara för mkt nu o för många ögon på bloggen.

Allt bra med dig?

Puss hjärtat

2012-12-01 @ 11:10:27
URL: http://Mscharlie.blogg.se
Postat av: Sofia

Oj vilken fullspäckad vecka. :)

2012-12-01 @ 12:37:28
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0