Tappat rösten!

2012-11-04 klockan 23:27:20

Har varit förkyld en längre tid men i torsdags började de bli värre och igår mådde jag riktigt dåligt! Var tvungen att gå hem en timme tidigare från jobbet så jag fick sova lite. Var helt slut och feber hade dykt upp men de stoppade inte mig för att gå på Johannas halloweenfest. Men de ångrade jag lite idag. Jag hade kul som fan men jag har ingen röst. Eller jo men den skär sig hela tiden så man hör knappt vad jag säger.

Så idag har jag städat festlokalen i 5 timmar så kvällen har spenderats på soffan framför Batman filmerna! Nu är jag riktigt slut, har ont i hela kroppen och halsen är helt förstörd. Ska jobba imorgon men vet inte hur jag ska kunna prata med mina kunder! Haha fy fan vad illa min röst är, nästan pinsamt att prata med folk!

Ne nu ska jag sova. Inlägg och bilder kommer imorgon om jag orkar :) hoppas er helg varit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0