Vecka 43!

2012-11-05 klockan 13:55:17
Jobbade som vanligt mån-fre och även lördagen! Fredagen på jobbet var heeelt sjuk! Så mycket däckkunder så hann inte ens sitta ner 1 minut. Hade ett inslag på vanliga kassan var 90 sekund :P Heeelt sinnes! Men roligt då dagen gick sjukt fort :) Spenderade tisdagskvällen hos Ica och Polly. Kikade på "The amazing spiderman", skitbra film :) Jag och min kusin gjorde ordning Pontiacen för vinterförvaring. Fick även byta däck då det hade blivit punka på de högra bakdäcket :/
 
Resten av veckan var lugn. Johanna var förbi och vi kikade på SOA, min kusin sov över en natt också! Familjemiddag hos päronen på fredagen innan jag åkte till London :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0