21 September - dag 4 i USA

2012-10-01 klockan 22:37:35
Dagen började som vanligt med frukost och sen var vi hos Ivar och drack kaffe, eller gubbarna gjorde :P Sen åkte vi till USS Alabama. Ett gammal stridsfartyg som var aktiv under andra världskriget. Var ett träningspass helt klart. Var väl typ 10 våningar! Var mycket att kika på och jag var helt slut efteråt, de hjälpte ju inte att det var 35 grader varmt :P Vi var även och kikade i en gammal ubåt också från andra världskriget!
 
Väl tillbaka på motellet badade och solade vi lite, kikade också på säsongens sista "Awkward" :) Sen åkte vi till Ivar där jag klippte sönder ett par jeans, var så sjukt varmt så de fick bli knickers. Ångrade efteråt att man ens tog med sig jeans, var alldeles för varmt och tog så mycket plats!
 
Sen satt vi i solen en stund och snackade skit allihopa innan vi åkte till en dragracing bana och åt Amerikas goaste hamburgare. De var så sjuuukt goda :) Var helt klart kul att se amatörer göra upp och testa sina bilar. Dock tröttnar man ganska fort då det var många bilar som körde flera gånger! Men det var mycket folk, blandade åldrar! Kändes som en typisk amerikansk familjegrej som man gick på på fredagskvällarna! Däremot var toaletten där bland de vidrigaste jag någonsin besökt!
 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Så fin den sista bilen e :)

2012-10-01 @ 22:45:54
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Anonym

Oh vad avis jag e på din USA resa!!

2012-10-02 @ 10:43:58
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0