22 September - dag 5 i USA

2012-10-02 klockan 22:18:14
Morgonen började med att vi skypeade med mamma innan vi drog till Mobile-city och kollade. Eller vi cruisade i Ivars astro. Var supermysigt med massa små gator, mysiga hus och träd :)
 
Sen åkte vi till en asstor outdoor-affär. Herrejävlar, den mest påkostade affären jag någonsin sett! Var ett stort vattenfall mitt i butiken, massa uppstoppade/falska djur och så sjukt mäktigt bara. Var säkert 5000 olika fiskespön, flera sorters båtar, vapen, grillar, kläder, ja allt fanns verkligen! Hittade några julklappar :)

Sen käkade vi på Waffelhouse innan vi drog mot Biloxi, Mississippi! :) Där  besökte vi Hard rock café och kikade på ett Katrina-monument! Sen försökte vi hitta till en bilutställning men det misslyckades ^^ Lyckades även göra sönder en ölburk med min mobil så hela bilen stank öl :P
 
Sen åkte vi till Long Beach där vi badade i Mexikanska golfen. Vattnet var supervarmt, närmare 32 grader, uuuunderbart :) Var ett par som gifte sig på stranden samtidigt fast längre bort! Var coolt att se ett strandbröllop så nära :) Sen började en bilutställning så vi kikade på lite bilar. Käkade lite nachos på ett ställe och kikade en sväng till innan vi åkte! Sen åkte vi förbi ett BestBuy och jag köpte en kitchenaid som skulle skickas iväg till Ivar någon dag senare, dock blev de fel färg som jag skrivit sen tidigare :P
 
Väl tillbaka i Theodore så blev de pizza på Dominos pizza innan det var dags att sova!
 
Dagens bästa förutom vädret var flera kommentarer om min turtles tröja. Flera människor som kommenterade att den var cool ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0