23 September - dag 6 i USA!

2012-10-02 klockan 22:47:16
 
 
 
Spenderade morgonen med att sola vid Ivar´s jobb. Sen åkte vi ut till Dauphin Island och gubbarna fiskade medans jag solade och strosade omkring på de gamla träbryggorna. Vilken vääärme, va supergött. Pappa lyckades på en fisk under 1 timme sen gav vi upp och åkte och lunchade istället :P Blev buffé på KFC, va verkligen en udda buffé med typiska amerikanska saker. Mac and cheese, coleslaw, rostad majs, kycklingben osv :P
 
Efter de så åkte vi till den roligaste affären på hela resan. Old time pottery. En sån sjuuukt stor affär med massa heminredning. Fanns fan allt till hemmet i den affären, jag var i himlen. Spenderade nog 2 timmar därinne och blev en hel del shoppat. Hittade en stooor tavla med massa citat som fick följa med i containern hem till Sverige. Hade kunnat köpa mer saker men fick behärska mig lite ^^
 
När vi kom tillbaka kikade jag igenom alla saker innan jag, pappa och brorsan åkte till Slidell, Louisiana. Var där ganska tidigt men vi var trötta så jag läste lite innan det  var dags att sova!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Rosa fika-insamlingen

ÅH så härligt ni verkar haft det :D

Ja det blir spännande att prova godsakerna!

2012-10-04 @ 10:08:36
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0