29 September - back in Sweden!

2012-10-11 klockan 10:20:19
Vi landade ca 50 minuter före planerat så var redan i Stockholm vid 6,45! Jätteskönt tyckte vi eftersom vi hade en 3 1/2 timmes bilfärd hem från Stockholm framför oss! Fast det vi tjänade in på flyget fick vi betala för att få våra väskor. De tog väl 45 minuter sen tog de väl en 15 minuter innan bussen som skulle hämta oss och köra oss till vår bil kom! Haha, vi som var så glada fick bita i de sura äpplet :P
 
Väl i bilen så var det bara att gasa hemåt! Jag slapp att köra då jag körde nästan hela tiden i USA samt att jag körde upp :P Var supertrött hela vägen hem men eftersom jag satt i fram så kunde jag inte sova för jag var tvungen att hålla koll på den som körde! Men pappa tvingade mig att blunda en stund men sov kanske max 5 minuter :P
 
Väl hemma så gick vi in och hälsade på hundarna. De var helt tokiga när vi alla 3 kom hem samtidigt. Dock var inte mamma hemma så jag och pappa började plocka upp våra saker. Jag ville ju visa mamma allt mitt så plockade upp allt hemma hos dom :P Sen la jag och pappa oss för att vila men då kom mamma hem från stan. Så då käkade vi lunch innan vi vilade en stund. Hann väl sova i ca 2 timmar innan det var dags att gå upp igen!
 
Så vi fikade innan jag gick hem, mamma firade med bakelse att vi var hemma, bytte om och mötte Annelie. Vi var allt-i-allo på en 2*50 årsfest på kvällen. Vi dukade och grejade med våra lekar innan alla kom! Det var kul och min bål var omtyckt. Dock var jag rejält trött mot slutet och blev helt yr i huvudet :P Men 50åringarna var nöjda med våra lekar, servering osv! Mamma var snäll och hjälpte oss mot slutet också, hon och pappa var också på kalaset fast som gäster. Väl hemma var klockan närmare 2 och huvudet gick i högfart. Var supertrött men kunde inte somna men tillslut somnade jag med mina 2 pälsbollar bredvid mig, saknat dom massor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0