30 September - 7 Oktober

2012-10-11 klockan 10:43:53
Söndagen gick jag i dvala. Var så trött på förmiddagen fastän hundarna gav mig sovmorgon till 10,30! Käkade god frukost hos mamma innan jag slappade. Så hela söndagen spenderades i soffan, kollade på tv och tvättade en massa kläder! På kvällen var Kalle förbi hos mamma och pappa så vi visade honom bilder från resan och mamma serverade en bacon/kantarellpaj, mumma! Men när jag väl skulle lägga mig kunde jag inte somna så det blev några avsnitt av SOA innan jag gav upp vid 4 tiden på morgonen svensk tid :P
 
Måndag & tisdag spenderade jag med hundarna, plockade iordning på sakerna jag köpt, fixade med tvätten, mamma hjälpte mig att städa hela lägenheten och satt uppe alldeles för länge på nätterna. Ändåså la jag mig i tid - amerikansk tid :P
 
Onsdagen jobbade jag min första fm på jobbet. Det var kämpigt :P Dock blev de bara till 12,20 då jag skulle till tandläkaren: Där konstaterade hon att jag hade hål i bägge mina visdomständer därnere! Det har jag liksom försökt säga till dom de senaste åren. Så nu bokades 2 tider för att först ta bort skinnbitarna som ligger över visdomständerna och sen den andra tiden ska de laga hålen i de 2 tänderna! SUCK! :/ Sen var jag ute med hundarna innan vi vilade en stund. Eller jag skulle egentligen kolla lite på tv men somnade och sov i 2 1/2 timme tills min faster väckte mig! Så pratade med henne, min moster och hennes gubbe en stund innan Johanna och Ica kom! Vi käkade tacos och kikade på "rock of ages"! Superbra film! Sen gick Ica och jag och Johanna kikade på SOA och planerade en halloweenfest :)

Torsdag och fredag: trött trött trött! Gjorde inget speciellt på dagarna mer än att jobba och vara med hundana! Jag var så himla trött i kroppen och huvudet :P Inte bra att resa ^^ 
 
Lördagen: Upp och jobba helg! Var inte alls sugen på det hela men bara att bita ihop och dagen gick fort. Sen var det bara att stänga, käka, byta om och bege sig till Johan och Zenita. Där vankades det spelkväll med dom, Ica, Polly & Johans lillebror Jacob. Var en mycket lyckad kväll och det gick bra ibland och lite sämre ibland :P Dock vann jag på tjejsidan i Kampen mellan man och kvinna! Dock looosade jag stort när vi spelade 7an :P Sen skjutsade jag och Z hem Jacob sen var det bara att sova!
 
Söndag: Jobbade som vanligt! Sen grejade jag lite innan Ica och Polly bjöd på mat. Sen gick jag hem och la mig tidigt. Hade sån jäkla huvudvärk :( Men nu var jag äntligen inne i rätt tidsrytm! :D
 
Blivit väldigt lite bilder tagna under veckan. Ni kan förstå då att jag är trött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0