Påsk!

2013-04-02 klockan 22:02:30
Påsken började på skärtorsdagen med jobb. Efter jobbet blev de en prommis med Johanna och hundarna innan det var dags att fixa inför kvällen. Grillmaster för kvällen var jag. De var supergod mat och vi avnöjt de inne i värmen. Sen spelades de lite spel :) Sen blev de bara jag, Ica, Johanna och Z kvar. Vi skrattade, spelade spel, åt Johannas chokladtårta och pratade. Myspys. Var inte i säng förrän efter 3. Lyckad kväll <3
 
 
Upp och jobba morgon. Efter jobbet blev de en promenad med mamma och hundarna innan vi åkte till Skövde. Där vankades det friterade räkor med ris och min fasters goda sås hos min faster och hennes gubbe. Hade en supertrevlig kväll med mycket skratt och en vinst och 50 kr rikare i ett kortspel :)
 
 
Lugn lördag, var på en promenad med Ica, Polly, Enya och hundarna. Sen var det dags för lite påskfirande hos Ica och Polly med Bitta, Robban och Gustav. Åt god mat och underbar efterrätt. Var och hämtade hundarna också så resten av kvällen spenderades med Ica, hundarna och en film i deras soffa. Var en lugn och skön påskafton :)
 
 
Var lite förvirrad på söndagsmorgonen. Jag hade ställt fram klockan en timme och stängt av automatisk uppdatering av tiden men ändåså ställde klockan fram sig ytterligare en timme :/ Morgonen var seeeg, var trött för blev 2 timmar missad sömn! Sen blev de köttbullerullande och stekande för fulla muggar. Fy fan vilka bra köttbullar de blev, nummer 1 köttbullemaker i familjen! Sen en promenad med mamma och hundarna innan jag slappade lite hemma! Sen vankades det påskmiddag med familjen, min faster och hennes familj hos föräldrarna. Var en lugn kväll med påskäggsletande, skratt och bus med deras lilla vovve :)
 
 
Upp och jobba på måndagen. Efter jobbet slappade jag i soffan innan jag gick ner till Z och Johan. Barnen fick sin påskpresent och mamma var med en sväng, barnen var supernöjda :) Kvällen spenderades hos Johan och Z, käkade lite mat och kollade på en film :)
 
 
Hoppas er påsk varit bra :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt! Gott med grillat. :)

2013-04-02 @ 22:15:38
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Frida

Ser ut som att du har haft en riktigt bra påsk. :)

2013-04-03 @ 07:44:35
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0