11 Augusti :)

2013-08-18 klockan 19:01:00
Vaknade redan 9 på morgonen så jag var uppe och plockade lite med sakerna från kvällen och läste lite skvallertidningar. Vid 11 kom Sanna och joinade mig i soffan innan resten av gänget vaknade vid 11,15 :) Sen blev det bara att göra frunch(frukost/lunch) hemmagjord pizza och avnjuta den innan vi gjorde redo allt i stugan. Diskade, dammsugde, plocka ut våra saker och ja allt de där :) Vi sa hejdå till de andra vid 14,15 innan jag, Ica och Polly begav oss hemåt.

Vi stannade på Trestads center på glasscaféet där och käkade glass innan vi åkte vidare. På vägen hem beställde jag dessutom flygbiljetten mellan Honolulu-Stockholm. Väl hemma blev det att plocka ordning på alla saker, duscha och slappa i soffan en sväng innan jag och Johanna hämtade pizza i stan och spenderade kvällen framför Sons of anarchy säsong 2 :)
 
Detta är utan tvekan sommaren 2013 bästa helg :D Även om jag haft en helt fantastisk sommar :)
 

Kommentarer
Postat av: anna

Fint hus och underbar inredning :)

sv; Ja gör så! Himla bra :)

2013-08-18 @ 22:39:41
URL: http://annaemilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0