9 Augusti :)

2013-08-16 klockan 18:19:00
Började på fredagen med den 19onde arbetsdagen i rad och efter jobbet var det heeelg. Inledde helgen med att vila middag i 2 timmar vilket var helt gudomligt, sen bjöd päronen på mat nere hos dom och även Östen och hans dotter Nathalie hade kommit från Öland :)
 
Sen var det bara att byta om, träffa Johanna och vi(mamma, pappa, Östen, Nathalie och Johanna) tog pappas rosa pärla in till stan för att se Gyllene tider :D Vi parkerade och gick mot Karstorp där konserten skulle hållas, och vad folk det var :P Vi stod en bit ifrån men ingen av oss hade riktigt lusten att trängas och dessutom så såg iaf jag väldigt bra och hade fri yta så jag kunde hoppa och skutta som jag ville ;)
 
Linnea Henriksson var förband och sen var det äntligen dags för GT! Och ja, Gyllene tider är utan tvekan Sveriges bästa sommarband och jag var helt lyyyyrisk. En perfekt konsert, bra väder och trevligt sällskap, vad mer kan man begära?? Väl hemma blev de nattamat hos päronen innan det var dags att sova men kunde inte somna förrän någon timme senare, var i ett glädjerus efter en sån bra konsert :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0