Honolulu-Stockholm!

2013-08-15 klockan 18:35:49
Nu är tredje och sista flygbiljetten på roadtrippen bokad och betald :)

Den 6 Juli kl 20,55 flyger vi från Honolulu, Hawaii vidare till Anchorage, Alaska där vi mellanlandar och har 10 timmar på att vänta så vi hinner ut och se oss omkring en sväng faktiskt. Sen flyger vi vidare till Reyjkavik, Island för en sista mellanlandning för att sen anlända kl 12,30 den 8 Juli på Arlanda, Stockholm!
 
Det blir en flygtid på ca 28 timmar och vi kommer nog vara ganska möra efter den hemresan. Dessutom flyttas tiden fram hela 11 timmar för Stockholm är ju +1 och Honolulu är -10 :) Så känner jag mig själv rätt så kommer jag behöva minst 1 vecka hemma att ställa om mig innan jag börjar jobba igen ^^ Hade 7 timmars tidsskillnad när jag var i Alabama i September och de tog mig 1 vecka innan jag var i normal tid igen!
 
28 dagar till Rom, 74 dagar till London, 237 dagar till Chicago och början av roadtripen och 318 dagar tills vi flyger över till Honolulu :)
 
Ska bli härligt att få besöka Florida "snart" igen. Vita stränder och klarblått vatten, me like :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0