New York!

2013-08-29 klockan 10:33:57
Blev lite ändring i schemat. Tanken var att vi skulle åka den 9-16 December men tyvärr blir det stressigt då vi fortfarande har däcksäsong. För er som inte vet detta så jobbar jag på mina föräldrars bensinstation och min pappa har även verkstad och däck. Och vi är väldigt stora på just däck och det blir dumt att lämna honom vid däcksäsongen då han ska vara i butiken så vi väntar till 13 Januari istället då det lugnat ner sig lite :)
 
Så 13-20 Januari åker jag, min mamma och min faster till New York för en vecka av sevärdheter, shopping och lite mer shopping. En perfekt avstickare innan USA-roadtripen. Då är det bara 3 månader kvar till den resan så då borde jag kunna hålla mig hemma de sista månaderna :)
 
Detta blir en 25årspresent till mig själv bara för att jag fyller just 25. De handlar om att skämma bort sig ordentligt :) 
 
Så idag är det:
14 dagar till Rom
60 dagar till London
137 dagar till New York
223 dagar till Chicago - start på roadtrip
304 dagar till vi flyger över till Honolulu
 
Nej nu ska jag jobba vidare, ville bara berätta de :) 
 
 Vi ska på The Milford Hotel, ligger vid Times Square. Någon av er som bott där? :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh men herre min skapare att jag vill följa med på alla dom resorna!

2013-08-29 @ 21:08:21
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: Julia

så nice! :D

2013-08-30 @ 19:41:45
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: sara

Åh vad kul att ha så många resor att se fram emot! :)

2013-09-01 @ 20:35:49
URL: http://sarakarlson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0