Året 2012 Oktober-December :)

2013-02-24 klockan 17:38:27
Oktober:
- Började månaden med att tvätta, ta hand om all shopping från USA och vara jetlagad!
- Spelkväll med Z, Johan, Jacob, Ica och Polly :)
- Hade "Halv 8 hos mig" middag med amerikansk tema, of course efter min resa :)
- En helg i Stockholm med min mamma, faster, moster, morbrors fru, 2 av mina kusiner samt min kusin fru. Vi var på "Dirty Dancing" musikalen, shoppade och hade de allmänt mysigt i huvudstaden. En helg med mkt skratt :)
- Överrasknings-babyshower för Ica. Otroligt lyckat blev de :)
- Satte i en lila/rosa fjäder i håret!
- Åkte till London lördag-onsdag med min faster och mina 2 kusiner. En mycket trevlig resa, och mkt shopping som vanligt ;) 
 
 
 
November:
- Enya föddes den 2 November <3
- Johanna hade Halloweenfest. En inte så lyckad kväll i slutet, kan säga att jag var på riiiktigt dåligt humör när jag la mig :P
- Dagen efter var det att städa lokalen och jag hade ingen röst kvar. Så var faktiskt hemma 1 dag från jobbet då jag inte kunde prata :/
- Johanna flyttade in i mitt gästrum!
- Köpte en superfin hylla till mitt kök efter en shoppingdag med Malin!
- Hade tandvärk efter att de bränt bort tandköttet över visdomständerna :/
- Jönköping, Ikea och A6 med mamma och min faster :)
- Midnattspremiären av "Breaking dawn part 2" :D
- Jag, Niklas och Johanna bakade pepparkakor och lyssna på julmusik :)
- Min resterande shopping från USA anlände :D
- Bokade en resa till London i Jan. med Malin och Johanna!
- Ställde in min pärla för säsongen :)
- Glöggkväll hos Niklas med honom, Johanna och Larsson, sjukt trevlig kväll!
- Julpyntade :D
 
 
December:
- Personalfest med julbord och bowling på Oleary´s :)
- Adventsfika hos Johan och Z :)
- Gjorde världens snyggaste pepparkakshus - USA flaggan såklart :D
- Började planera USA-roadtripen med Johanna!
- Julbak med Ica, Zenita, Bitta och Johanna, myspys :)
- Bokade Bruce Springsteen biljetter!
- Tomtepromenaden med Fam. Ahlin, mamma och Johanna!
- Spelkväll med Johan, Z och Jacob. Riktigt rolig kväll :D
- Färgade ombre!
- Julbord/födelsedagsfirande hos mig med vännerna och alla barn, myspys :)
- Julbord med Johannas jobb, mumma!
- Ett besök på VC och jag skulle vara stressfri i 8 veckor för jag hade fått GERD!
- Jag fyllde 24, eller va de 20? ;)
- Födelsedagsmiddag för mamma med hela släkten, flipperspel och god mat :D
- Julafton på jobbet, sen hos min morbros familj och sen hos päronen :)
- Juldagen hos Malin först och sen hos Mattias!
- En närstående till mig fick sitt cancerbesked :(
- Irländsk pubafton hos Maurice, en mkt trevlig kväll :D
- Lugn nyår hos Z och Johan med Fam. Ahl och Fam. Lord och hundarna :)
 

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Halloweenfesten ser ju riktigt rolig ut! :)

Och Dirty Dancing?! Avis. Jag älskar allt som har med Dirty Dancing att göra.

Svar: Det är så himla skönt med slappsöndagar!

Jag gillade Twilight, jag var faktiskt positivt överraskad till den sista delen måste jag säga.

NY-fruarna är lite "coolare", jag menar dem är från freaking NEW YORK haha. Samma sak med LA damerna. Det är liksom lite glammigare att vara basebollfru där. Plus att tjejerna där oftast är modeller eller skådisar.

Det är vad det är, det är inte nu man ska vinna i alla fall. Han är rätt pumped ändå, han är glad att det är igång i alla fall. Han är extremt självkritisk men igår var han nöjd.

2013-02-24 @ 23:39:46
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Frida

Ser ut som om du hade tre händelserika månader i slutet på 2012 :)

2013-02-25 @ 08:14:24
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: M A T I L D A ♥

sv. visst är den snygg, älskar den ! :D

2013-02-25 @ 08:34:58
URL: http://matildaddahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0