Hawaii 5-0

2013-02-24 klockan 14:28:37
Har tröttnat lite på de serier jag följer just nu så har börjat slökolla på "Hawaii 5-0". Är i början av säsong 2 och har inte tröttnat än ;)
 
Handling: Polisen Steve McGarrett leder en elitstyrka på Hawaii, en grupp som har rätt att skriva sina egna regler och inga byråkratiska hinder står i deras väg. I styrkan ingår förutom McGarrett kriminalpolisen Danny Williams, den före detta polisen Chin Ho Kelly och polisen Kono Kalakaua och deras uppgift är att se till att hålla skumrask borta från ön och se till att de brott som sker får en snabb upplösning.
 
Seriens + & -
+ Steve/Danny. Radarparet, älskar deras konversationer.
+ Steve/Catherine, ett kärlekspar är ett måste för mig i en serie ;)
- Jävla mkt dödande tycker jag men samtidigt är de en sån serie :P
 
 
 
Betyg: 4/5. Kommer fortsätta kolla utan tvekan :)
 
Haha underbart att se, de gör hela serien att höra de bråka som ett gift gammalt par :P

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Åh jag gillar verkligen den serien.

Svar: OH NO! Man måste ha hund haha.

Det finns extremt många bra och jag behöver uppdatera min filmlista nu inför säsongen och alla ensamma kvällar. Såg Twilight nu i morse faktiskt! Så bra. 50 shades ligger faktiskt och väntar på mig. Sparade den tills vi är i solen :)


Nej ibland undrar man hur dem lyckas hålla masken alltså. De där killarna är experter på att hitta på konstigheter. Förstår inte hur det blir någon bra intervju i deras klubbhus haha.

Nja. Både och skulle jag vilja säga. Det vore dumt att säga att det inte finns Chanelväskor och skor med röda sulor. Men de flesta kanske inte har det när dem ska på match ;) Men det är nog lite så att folk får en bild av att det är så "vi" är och att dem därför känner ett behov av att passa in i den rollen när dem dyker upp första gången. Men om man såg mig och de jag satt med så var vi som vilka tjejer som helst. Jeansshorts, keps och converse liksom :) Om man ser till NY-fruarna å andra sidan så är det lite annorlunda. Vi är ett lite mer "down to earth"-gäng.

Paprikan var gooood! Och matchen gick.. well, sådär. Dem förlorade men jag fick vara stolt över min man när han slog en home run. Det är alltid skoj :) Men jag är inte förvånad jag har sett honom träna hela off season. Han är on fire.

2013-02-24 @ 16:05:17
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0