Köket...

2013-02-23 klockan 13:18:49
Är väl det rum jag är mest nöjd med i hela lägenheten. Det är lagom stort och jag har tänkt på precis allt in i minsta detalj. Jag har noga valt alla saker som finns i köket, det ska passa in ;) Så köket är färglatt och med inslag av shabby chic och bra budskap :) Är väldigt kär i min kitchenaid, min fina hylla, köksbordet, ja jag är kär i allt i köket ;)
 
Bilderna är dåliga för fick ta med mobilen, har slarvat bort minneskortet till kameran :(

Så vad tycker ni? Tror ni en kille skulle gå med på ett rosa kök? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh vad fint!!

2013-02-23 @ 14:07:46
Postat av: Anonym

Oj glömde skriva att dt var jag

2013-02-23 @ 14:08:45
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0