Lunch :)

2013-02-01 klockan 12:43:56

Halsont, lite feber och trötthet har slagit till idag! Kände av halsen redan igår så visste nästan vad som väntade mig tyvärr :(

Så idag har jag tagit de lugnt. Bara gjort lunch, kyckling i ostsås och rösti! Perfekt fredagslunch som går snabbt att göra :) Sitter och kollar på "Pitch perfect" igen! Är en riktig Fia film faktiskt ^^ Dags att äta nu och sen är det bara att jobba!

Ha en bra fredag :)

Kände mig lite vårig idag så fick bli gröna jeans, skinnjacka och döskalle tygskor :D


Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Ni borde besöka Horseshoe Bend också om ni är i Arizona, det är superfint!

Ja, men det är kul med drama i serier tycker jag :) Hade ju varit tråkigt om Vincente och Cat hade fått varandra direkt, de lär dem ju få förr eller senare ändå

2013-02-01 @ 19:16:33
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0