Måndag- torsdag :)

2013-02-23 klockan 11:57:00
Denna veckan har spruungit förbi. När jag jobbat helgen så är jag oftast väldigt slö hela veckan efteråt!
 
I måndags jobbade jag, sen myste jag och hundarna framför tvn hela eftermiddagen typ :P Framåt kvällen blev de film "upside down" och pizza hos Ica och Polly :)
 
 
 
Upp tidigt på tisdagen, ut med hundarna och fixa innan avresa till Göteborg. Vi fick dock vända efter Skara för Polly hade glömt sin skiss :P Vi blev ca 20 minuter sena ner till tatueringsstudion. Tycker väl inte att varken han som tatuerade eller hans kollega var supertrevliga men de blev ett bra resultat. Var sjukt nervös innan men de gick fort över och jag dog inte ;)
 
 
Sen var de Pollys tur så då tog jag, Ica och Enya och åkte till Allum och kollade i affärer. Dock ville inte Enya shoppa så Polly fick hämta henne så vi fick shoppa i lugn och ro. Blev inte så mkt handlat, lite trosor, diadem och en högtalare till min pappa :) Sen sa vi hej till Pollys föräldrar innan vi åkte hemåt. Väl hemma sa jag hej till päronen och hundarna innan jag däckade i min säng, va helt slut :P
 
 
Upp och jobba. Hade fått den nya disken ut till verkstaden, såg riktigt fint ut :) Efter jobbet blev de lugnt, massa Hawaii 5-0 avsnitt innan Z hämtade mig. Vi var inne på Maxi och handlade lite. Var förbi gina och köpte 2 tshirtar och några trosor också! :P Inne på Maxi möts jag av 50% rabatt på de rosa resväskorna jag suktat över länge. Så slog till på en stor rosa och en liten rosa väska för ynka 800:- tillsammans, om jag var lycklig? OJA :D Väl hemma blev de gos med hundarna :)
 
 
Upp och jobba. Var ute med hundarna osv på morgonen innan jag lämnade dem hos Johanna. Dagen på jobbet gick sakta. Var ett härligt dubbelpass, 12 timmar :P Mamma och pappa är i Danmark! Efter jobbet var jag och hämtade Z hos Jacob. Hon hade hjälpt honom att packa inför hans flytt och hon behövde skjuts hem. Resten av kvällen blev de Hawaii 5-0 och gos med mina små hjärtan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0