Måndag!

2013-02-04 klockan 09:01:00
Och chefen är borta idag så passar på att ta med min nya dator till jobbet ;) Hihi! Hade jag nog gjort iallafall ^^
 
Denna måndagen är precis som alla andra måndagar, otroligt jobbiga. Fattar inte varför måndagar är så tråkiga, jobbiga och allt går åt helvete direkt på morgonen? Ingenting här hänt so far, vilket är helt otroligt för brukar alltid göra något som jag blir sur över direkt på morgonen :P
 
Mitt halsonda har inte försvunnit än tyvärr :( Låter lite som en kille i puberteten så låter inte så rolig :P Kommer ihåg sist när jag lät som en kråka i halsen då sa en kund att jag hade en sexig whiskey-röst medan jag själv tyckte jag lät hemsk! Men alla hör vi olika tydligen? :P
 
Dagen idag blir lugn både på jobbet och efter. Vila upp mig ordentligt efter helgen, sov sådär inatt faktiskt :/
 
Nej nu vankas de frukost då killarna kommer in från verkstaden så lika bra att hålla dom sällskap :) Ha en bra måndag allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0