Tisdag, onsdag och torsdag :)

2013-02-15 klockan 21:57:00
Tisdagen började inte bra. Fick flera sms som gjorde mig ledsen och besviken och det förstörde hela dagen. Försökte hålla humöret uppe på jobbet men det gick knappt. Efter jobbet blev de slapp i soffan innan jag skjutsade Kalle i ovädret till Axvall där han skulle hämta en bil.
 
Usch och fy vilket jävla väglag alltså, sen att jag fick en idiotbuss efter mig som slog på helljuset osv gjorde inte saken bättre. Blir så förbannad, de må vara stora och har tider att passa men det gick inte köra efter hastighetsbegränsningen och de tror att det löser sig genom att ligga i rööven på min bil och blinka med helljuset :O IDIOT!
 
Sen mötte jag upp Z för en promenad i snön. Snöade rejält och vi såg ut som två snögubbar när vi gick in på affärn och handlade :P Väl hemma blev de slapp i soffan med mina två små pälsbollar, en rejäl portion tacos och "The dark knight rises" :)
 
 
Lugn morgon innan jag och Johanna tog en promenad med hundarna. Dock är de lite för kallt för dom så vi släppte av dom hemma sen fortsatte vi själva på en långprommis runt byn innan vi stannade hos Z som hade gjort lunch till oss. Kycklinggryta, hon känner mig allt för väl ;) Följde med Z och hämtade barnen innan det var dags att jobba!
 
Efter jobbet hade jag ingen bra kväll. Fick ett lite sämre besked om en person i min närhet som gjorde mig ledsen och otrolig känslig och sen gjorde inte tisdagens sms kvällen bättre. Kan väl säga att jag var ur form rejält så efter att jag organiserat garderoben som en slags terapi blev de hallonkesella, OC och datorn i sängen. Var riktigt skönt och somnade tidigt, var helt slut! 
 
 
Upp och jobba! Blev en lyxfrukost på allahjärtansdag :)
 
Fick en fin allahjärtansdag-present av min roomie Johanna, en tshirt från Gina :D TACK ROOMIE <3 Efter jobbet hann jag vara hemma en stund och plocka innan jag gick ner till Z och barnen på allahjärtansdag fika. Supermumsigt :)
 
Sen följde Z med mig hem och vi städade lite, käkade nudlar och snacka en massa. Vi var och hämtade Kalle också :P Sen var vi ute och gick en långprommis innan vi gick till Z och Johan. Hade glömt min mobil där och den var jag tvungen att ha!! Vi störde Johan och Jacob som hade filmkväll :P Väl hemma blev de ett avsnitt av "OC" innan det var dags att nana :)
 
 

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Jag har så mycket att säga .. så lets go.

1) Kycklinggrytan ser ut som himmelriket. mums.
2) Tacos & The Dark night. MY KIND OF A PARTY! :)
3) Vilka fina alla hjärtans presenter. Vilken duktig och snäll roomie :)

Svar: Haha, jag fick höra det en del ;) Men jag kände mig som ett barn på julafton. Heja godis!!!

Ja det var roligt & alla verkade uppskatta det hela. Ett av barnen sa att jag såg ut som en prinsessa och att min sambo såg ut "more like a troll.... he can be Shrek". Det gjorde min dag.

Haha... sjukaste intervjun jag varit med om. Han var helt i chock. Och undrade VARFÖR man ens ställer frågor om hur många trekanter en person haft. Eller om dem har barn med filipinska hookers... det var weird ;)

Det var en mycket trevlig dag, hoppas din med var det! Äh var inte allt för avis, det har regnat idag. Och igår. Jag har tittat på film i sängen :P

2013-02-15 @ 22:59:21
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: charlie

jo men lär hyra den så fort den kmr på dvd ;)

Hehe jo fredagen var nice. 2 filmer på raken (på tv) och sen däckade man haha. Mer intressant än så blir dt ej!

Puss gummsan hoppas du får en fin dag

2013-02-16 @ 11:54:06
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0