Vårdcentralen!

2013-02-27 klockan 17:01:00
Imorses var jag uppe och ringde till Vc direkt vid 8. De ringde tillbaka vid 8,30 och jag fick den sista tiden för den dagen, klockan 13,30 i Skövde!
 
Blev inkallad hos en norsk läkare. Riktigt trevlig var han, rolig och förklarade på svenska(inte doktorspråk som de brukar vara med vissa). Jag har ett förkylningsvirus, dvs feber, halsont, hosta, lomhörd, förkylning osv. Jag smittar inte så det är väl ett + i kanten, de va tur att jag tog de lugn i helgen eftersom de började i fredags redan. Att jag hade ont i lungan och över bröstkorgen beror på en sträckning i en muskel.
 
Så det blev hostmedicin och en nässpray för mina förstorade polyper. Men ska ta det lugnt de närmaste dagarna då viruset håller i sig i ca 2 veckor. Man är nämligen väldigt utsatt för lunginflammation när man har ett virus så ska försöka att undvika för mycket kall luft! Dvs mer tid för mig vid tvn, yeees ;)
 
Ne nu ska jag jobba vidare, är helt slut så ikväll blir de lugn och lite mer uppdatering kanske :)'
 

Kommentarer
Postat av: charlie

haahha jag var likadan innan jag fick barn ;)

ah såg igår att den tavlan kostade 1095 kr . Hur mkt betalade du?

Köpenhamn är awesome!!! :D

Ja men dt hade vart super roligt och ses :) let me know!

Puss o kram

2013-02-27 @ 17:43:08
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: charlie

Gumman da <3!! Hoppas du blir frisk snart.

Aw gud vad snällt sagt tack!! :D

Ja jag lääängtar till fredag ;)

Puss

2013-02-27 @ 17:50:00
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0