Veckans...

2013-02-20 klockan 16:03:18
Glass. 4 nya sorter av Ben & Jerry´s ska anlända till Sverige, det tackar vi för :)
Peanut butter me up består av generösa mängder hallonsylt, vaniljglass och extra stora chokladpraliner, fyllda med jordnötssmör.
Clever cookies består av krämig vaniljglass tillsammans med två olika chokladkakor och en chokladcookie-sås.
Blondie brownie består av choklad och vaniljglass med colasås med stora bitar av mörka och ljusa brownies.
Peanut butter cup består av krämig glass och chokladpraliner fyllda med massor av jordnötssmör.
 
Ja jag skulle gärna smaka allihopa. Jag känner på mig att min favorit cookie dough kan bli utbytt. Jag är nämligen ett stoooort fan av jordnötssmör. Mitt favoritgodis är m&m´s peanutbutter och Reese´s peanutbuttercup från USA! ;)
 
Någon som sett smakerna i butik än? Såg på Amir´s blogg att de redan fanns i affär :) Har lånat bilden ovan från honom också :)

Kommentarer
Postat av: charlie

jaha hade du så många!

Mnja smör ngt mer ;) tycker dt blir bättre slut resultat.

Puss

2013-02-20 @ 16:18:03
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Måste smaka dem!

2013-02-20 @ 17:05:29
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0