10 Jan - dag 1 i London

2013-01-16 klockan 22:37:57
Dagen började 4,40 hemma i Timmersdala. Var bara liiite trött ^^ Johanna och jag fixade iordning med packningen och väntade in Malin som försovit sig ;) Sen åkte vi mot Göteborg och Säve. Körde som vanligt lite fel men de löste sig bra ^^
 
Väl framme checkade vi in bagaget och gick vidare via säkerhetskontrollen. Där blev jag av med min mannafrutti som låg i mitt handbagage men Johanna och Malin som hade sina i sitt handbagage fick ha kvar sina. Säkert? Inte så ;) Sen var det bara att vänta på planet. Spelade lite kort och chillade. Sen var det bara att flyga iväg. Gick superfort då man slocknade en stund ^^
 
Väl framme på Stansted var det bara att hoppa på bussen som tog oss till Finchley road där vårt hotell låg. Vi bodde på Quality hotel Hampstead med suuuupertrevlig personal. Sjukt ironisk där ska tilläggas :P Rummet var litet och det var ganska trångt med alla 3 sängar, bagage och människor men de var bara att göra de bästa av sitationen.Vi fick de sjuukt billigt :D
 
Toaletten lyckades krångla så fort vi kom fram också så vi fick vänta på en kille som kunde fixa den innan vi drog till PRIMARK :D Blev en omgång inne på Primark och några timmar och många pund fattigare var vi klara för att åka tillbaka till hotellet.
 
Var bara att vila fötterna en sväng, göra sig redo för att gå ut och äta. Blev en italiensk restaurang vid Piccadilly där jag åt en god carbonara med kyckling. Meningen var att vi skulle gå ut men alla 3 var trötta och sletna från resan så vi gick hem och la oss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0