14 jan. - dag 5 i London

2013-01-18 klockan 12:38:00
 Vi skulle äntligen gå upp i tid för att hinna med frukosten. Men när det väl gällde så låg vi kvar i sängen 45 min extra. Inte en endaste frukost på hotellet :P  Sen var det bara att plocka ihop alla saker. Blev 3 stora väskor och 3 handbagage. Fick åka med alla väskor ner med hissen. Haha, jag och 6 väskor :P Checkade ut och lämnade väskorna och drog vidare..
 
Blev en omgång på primark och handlade lite till brorsan och pappa innan vi slog oss ner på KFC och chillade medans Johanna handlade det sista. Snön vräkte ner så vädret var inte på topp :( Tillbaka till hotellet och hämtade väskorna och gick ner till busshållsplatsen :) Turen till Stansted gick fort. Läste 50 nyanser av frihet så tiden gick fort :)
 
Väl framme checkade vi in väskorna. 14,8, 14,9 och 14,9 var vikten på vår 3 väskor :P Hade ju hela 400 gram över att handla för :P Gick igenom säkerhetskontrollerna och satte oss ner och käkade lite sen lunch. Sen var det bara att vänta på flyget. Väl på flyget så var vi ca 45 minuter sena hemåt men det var bara att acceptera. Britter är inte så bra på snö för de snöade rejält när vi lämnade England :P
 
Väl hemma i Sverige hämtade vi väskorna och åkte hemåt. Blev ett depåstopp i Alingsås innan vi(dvs Johanna) körde hemåt. Åkte över Skövde och lämnade av Malin innan vi åkte hemåt. Var helt slut när jag var hemma och klockan var närmare 1,30 innan jag var i säng :P
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: charlie

tänkte mer götene :P haha din stad har jag aldrig hört talas om.

Haha jag blev kalas full typ på dt de gav mig så mer eller mindre dansade fram tills operations salen. Har små minnes luckor haha.

nej jag fick 2 ggr avslag så gjorde dt privat - annars hade jag hunnit fylla 50 år tror jag tyvärr.

aw gud vad roligt och höra att mina vlogs är uppskattade! Det kmr komma en del haha. Idag kmr dt en om ngn timma samt imorgon. Som sagt har en del på lager haha. Tyvärr ser jag ej så fräsch ut på alla haha.

HAHA sådana drinkar har jag ej druckit sen ja va i gran canaria 05. Är för ärrad nu o ens dricka drinkar - vet hur mkt kcal o socker sådant innehåller haha.

Ja men de var super fina! Fan har sj shoppat lika a motherfucker de senaste månaderna. Säkert flugit 2 papp- woops. Men då hade jag fått cash i julklapp också hehe.

Ja dagen var dunder med lillen. Imorgon är dt bio som gäller!

Träningen kmr jag börja med den första veckan i mars. Så tre månader har jag frusit mitt kort. Har ej tränat på snart 2 månader.

Puss o kram!

2013-01-18 @ 16:27:10
URL: http://mscharlie.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0