20-25 December

2013-01-01 klockan 13:51:00
Som vanligt är jag segast i Sverige med att uppdatera ;)
 
Torsdagen var lugn. Tror inte jag gjorde nåt speciellt faktiskt ;)
 
Fredagen började att jag blev väckt av Johanna. Hon kom in och gav mig min födelsedagspresent! En resa till Köpenhamn :) Sen fick jag lyxfrukost med amerikanska pannkakor innan hon var tvungen att åka och jag chillade och gjorde mat. Jobbade. Efter jobbet så åkte jag till Ica där Sanna, Hanna, Filip och Polly också var. Där bjöds de på gooood mat, lite paket till mig och mycket trevligt sällskap. En superbra födelsedag helt enkelt :) <3
 
 
Upp och jobba på lördagen. Hade häcken full. Jääävlar va kunder, worked my ass off.. :D Efter jobbet var jag och Z en sväng i stan innan jag gick ner till päronen. Där var mina 2 mostrar med resp, min morbrors fru och deras barn, min faster med familj och kusinens flickvän och min familj. Mamma firade sin födelsedag med goood mat och mycket skratt. Blev några omgångar med flipper och airhockey också nere i pappas nostalgirum :)
 
 
Upp och jobba på söndagen. Massa kunder även denna dag :P Efter jobbet blev det att steka köttbullar och slappa i soffan hos päronen. Spelade faktiskt bingolotto, kollade inte på all skit emellan men spelade ^^ Tycker sånt är lite segt :P
 
Upp tidigt på julafton för att fixa mig innan jag var tvungen att jobba! Var en snabb dag, endast 3 timmars arbetsdag :) Sen lämnade jag av lite julklappar innan vi åkte hela familjen till Töreboda och min morbrors fru. Där åt vi goood mat och slappade framför tvn innan de var dags att dela ut lite julklappar :) Sen var det bara att åka hemåt igen. Var förbi Nikki, Nora, Johan och Z en sväng också innan jag gick hem! Hemma var min faster med familj. Så vi började med att öppna julklappar då vi fortfarande var mätta från maten tidigare på dagen ^^ Sen var det bara att äta igen. Sen spelade vi en omgång med spel innan jag gick hem och la mig. Var helt slut :/
 
 
 
Upp och jobba juldagen också :P Drog nitlotten som vanligt ^^ Mycket att göra så dagen gick fort! Efter jobbet var det bara att försöka komma på vad man skulle ha på sig på kvällen och fixa ihop en väska med smink, hårprodukter och alkohol och ta bussen till Skövde. Tror både jag och Johanna konstaterade att vi är mer bil/flyg människor ;) Väl hos Malin fixade hon iordning mig, spelade spel och gooosade med hennes lilla kattunge! :) Supertrevlig förfest. Sen tog vi taxi till Mattias där de var blandad med folk. Kvällen var lyckad, vissa människor var mer trevliga än andra ;) Sen kom Johannas pappa och hämtade oss runt 1- tiden. Väl hemma blev de en Billys panpizza innan både jag och Johanna somnade i soffan framför "Mean girls" :P
 
 
Lyckades även bli sjuk runt min födelsedag med både förkylning och feber så har varit ganska så trött hela julen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0