2012

2013-01-01 klockan 13:41:00
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Antagligen, svårt att säga på rak arm vad bara!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nepp :P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp :)
4. Dog någon som stod dig nära? Maja :'( <3
5. Vilka länder besökte du? Rhodos, Polen, Ukraina, Turkiet, England, USA och Ungern!
6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Kärlek :)
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 18 September då jag lämnade Sverige för att resa till Mobile, Alamaba via New York och Houston, Texas. En resa som jag aldrig kommer glömma :)
8. Vilken var din största framgång 2012? Alla mina resor! :)
9. Största misstaget? Finns flera :/
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk är man väl till och från men nu på slutet har det varit problem med magen och i början av året hade jag problem med sidan :/
11. Bästa köpet? Alla resor, speciellt resan till USA :D
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor och kläder :P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla resor ;) Börjar bli lite tjatigt ^^
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Call me maybe med Carly Rae Jepsen
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Svårt att säga för kommer inte ihåg hur de var förra året :P
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit hand mig och min vikt!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit mindre snäll mot de som inte förtjänar de
18. Hur tillbringade du julen? Julafton på jobbet först, sen hos min morbrors fru o sen hemma hos mamma o pappa. Juldagen på jobbet o sen förfest hos Malin och sen vidare till Mattias. Annandagen slappade jag och Johanna i soffan sen blev det slapp hos päronen ^^
19. Blev du kär i år? Nepp!
20. Favoritprogram på tv? Rookie blue, Awkward, The big bang theory och Chuck!
21. Bästa boken du läste i år? Hungergames - böckerna :)
22. Största musikaliska upptäckten? Olly Murs
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kitchen aid ;)
25. Något du önskade dig men inte fick? Inget? 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Lyxfrukost, slog in julklappar, jobbade och myskväll hos Ica med Hanna och Sanna :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det skulle väl vara att jag fick stanna kvar i USA och över en natt fick min drömkropp ;)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Tshirt med tryck och jeans, som alltid ^^
29. Vad fick dig att må bra? Vänner och familj!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Channing Tatum!!!
31. Vem saknade du? Maja :(

Lite av mitt 2012 i bilder :)

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul lista. :)

2013-01-02 @ 14:44:26
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0