Att trivas...

2013-01-08 klockan 01:00:00

Jag mår bra när jag vet att jag ska iväg någonstans. På torsdag åker jag till London och ser fram emot de så mycket. 5 underbara dagar med två underbara vänner i min favoritstad. Kan livet bli bättre? Tror inte de!

Ändå ligger jag sömnlös på nätterna. Vad ska jag göra härnäst? Jag blir stäääändigt uttråkad och vill att det ska hända saker. USA resan känns så avlägsen just nu. Hela 14 månader av väntan. Det är väl kanske 10 månader mer än vad jag klarar! :P

Har slarvat med magmedicinen och det känns. Vi har inte varit överens på ett tag! Så efter London är det dags för en ordentlig uppryckning. Ta min medicin, lära mig springa, sköta maten och dra ner på godis och dricka. Jag tror att jag behöver det för att orka. Orka driva på... Kunna sova och inte ligga och grubbla hela natten vad jag ska göra härnäst. Kan det vara ålderskrisen som har gjort att jag känner det såhär? Är ju hela 24 år gammal numera ;)

Nej nu ska jag lyssna på lite Lars Winnerbäck och hoppas att jag kan somna snart! Förresten, lyckades med ett fint brännmärke på handleden förut. Ser inte alls kul ut, långärmade tröjor på jobbet tills det försvinner! Förlåt för ett luddigt inlägg :) God natt :)


Kommentarer
Postat av: Nilma

Härligt med London! Dit längtar jag :)

2013-01-08 @ 16:49:01
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Sofia

Åh kul med London. Det är ju jättesnart. :)

2013-01-08 @ 20:39:21
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hoppas du får en toppenresa!! När du kommer tillbaka så kör vi - då kommer du vara ditt snyggaste jag när du ska till USA!! ;) Nee, men allvarligt - satsa på dig själv i år vettja, då går tiden fort med alla endorfinkickar. Kramar

2013-01-10 @ 22:07:02
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0