....

2013-01-29 klockan 21:06:00

En liten lista bara för jag tycker de e så kul :D

1. Vilken svordom använder du mest? Fan och jävla..
2. Äger du en iPod? Ja och en iphone of course :)
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Jobbdagar 06,58 ledig dag 08:38 (oftast)
4. Hur många resväskor äger du? Oj, 3 stora och 2 handbagage!
5. Använder du flip-flops? Japp på sommarn
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Ica
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Onykter: på bilden. Nykter: ta bilden
8. Vilken var den senaste filmen du såg? ”Wild child", kollar mest på serier ;)
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? Mina flesta vänninor har barn så de får bli båda :D
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?Ett hus och en lamborghini :D
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ja men jag är de också ^^
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Ja hostmedicin ;)
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Äger ingen cd-spelare!
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Oj finns många...
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? Nej men i söndags gjorde jag nog de, eller kanske ingen hemlighet men en känsla mest ^^
16. När var senast någon stötte på dig? Fredags? Vet inte om lördags räknas som att stöta :P
17. Vad åt du till middag senast? Korv och makaroner :)
18. Använder du huvtröjor? Självklart. De e så gött :D
19. Kan du vissla? Yes
20. Vem var den senaste som ringde dig? Mamma!
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Oj har ingen favorit längre för har blivit en fegis :D
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Oja det vet jag att dom gör :D
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0511
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Ja de gör jag fortfarande ^^
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Stort? Nja duger för att vara Skövde!
26. Hur många syskon har du? En storebror
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Ibland, de beror på om jag känner personen eller inte.
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Twilight
29. Äger du några popband t-shirts? Takida men dom är inget popband :P
30. När flög du senast? För typ 2 veckor sen ^^
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6
32. Läser du för skojs skull? Ja jag gillar att läsa!
33. Pratar du några andra språk? Engelska
34. Diskar du din egen disk? Nej för det gör diskmaskinen!
35. Har du gråtit offentligt? Ja
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Har 2 bärbara o en stationär
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Olika dagar ;)
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Har faktiskt en inbokad tid för tatuering nr 5 den 19 feb. Nervöööös!
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja!
40. Kan du kasta macka? Nej :P
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej men vill gärna besöka de någongång!
42. Vad har du med dig in på bion? Snacks och dricka!
43. Vem var din favoritlärare och varför? Krallan, hon va hur grym som helst!
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
45. Vad har du för väder? Snöblandat!
46. Har du en blogg? Yes
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Blomsterdekorationer, hotell och samhäll
48. Gillar du att flyga? Ibland ^^
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Kan inte bara nämna ett. Men viktiga saker hos en partner för mig är: Ha humor, vara ärlig, framåt, impulsiv och social. Vet inte om alla är personlighetsdrag men det är viktigt för mig :)
50. När sov du senast på golvet?  Brukar inte sova på golvet ^^

51. Vilken är din favorit drink? Oj gillar det mesta med jordgubb och päron :)
52. Gillar du din boende-situation? Yes, trivs som fisken i vattnet på min 120 kvm med mina vovvar och roomie Johanna!
53. Vilken är din mammas hemstad? Töreboda
54. Din pappas hemstad? Timmersdala
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7-8. Börjar bli gammal, kan inte sova länge längre ^^
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Var meningen att jag skulle dra ner på mitt tempo men brukar ha ganska så fullt upp :)
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja, men det är tråkigt att vara tyst!
58. Vilken är din favoritfrukt? Smultron, jordgubb och melon :)
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ja ganska så ofta iaf!
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 25 den 21 December
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja

62. Tror du på liv på andra planeter? Ja
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Oj det kommer jag knappt ihåg. Kan bli sur men riktigt arg kommer jag inte ihåg när jag var senast :P
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Gud finns ju inte!
65. Vad var det senaste du åt? Ahlgrens bilar
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är olika, det beror helt på personen och inte könet!
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dom ville att de skulle vara kort så jag inte skulle få nåt smeknamn, men det gick sådär :P
68. Gillar du senap? Pyttelite på julskinkan
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det som inte dödar det härdar!
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaaaa!
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Oj ingen?
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej men pappa har gjort :P Ska köpa en ny servopump till min bil därifrån inom den närmaste veckan så då är min ebay-oskuld tagen :P
73. Tycker du om att krama folk? De jag tycker om :D
74. Skulle du säga att du är trendig? Nej :P
75. Äger du en digitalkamera? Of course. Dock används mobilen mer än kameran :P
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hmm ingen?
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Ja, sånt gör mig irriterad ^^
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Oj typ alla böcker jag läser. Jag är en riktig gråtare!
79. Tycker du att du är attraktiv? Ibland får jag till det. Dock var de ett tag sen :/
80. Vad är du allergisk mot? Lök , ne men inget vad jag vet om ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0