Förra veckan...

2013-01-21 klockan 16:44:47

Var rejält trött efter London resan. Tröttheten höll i sig hela veckan :/

Så i veckan har jag jobbat, kollat på tv, gosat med hundarna och bara tagit de lugnt. Har blivit några tvättar också samt en storstädning av lägenheten. Det var verkligen välbehövligt!

Hade tjejerna över på lunch i onsdags. Supermysigt! Och i torsdags var jag, Z och Annelie på Zumba :)

Fredagen spenderades hos Ica och Polly. Och i lördags efter jobbet var jag barnvakt åt Nikki och Nora :) Och igår efter jobbet var jag och mamma och storhandlade. Och på kvällen slappade jag och Johanna i soffan framför de senaste Vampire diaries :)


Kommentarer
Postat av: Jouline

Förstår att du var trött efter resan. Man brukar va det när man väl kommer hem från resor tycker jag. Härliga bilder du visar här och så roligt med zumba :) Tack för dina rader hos mig! Det har varit mycket jobb för min del nu de senaste och så är fortfarande men till helgen är jag ledig och det ska bli sååå skönt! kram

2013-01-22 @ 02:08:45
URL: http://stylebyjouline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0