Last week...

2013-01-29 klockan 21:57:00
Dagarna har sprungit förbi. Måndag-fredag blev de jobb som vanligt. Sen kollade jag och Johanna på alldeles för många avsnitt av "Grimm" som är vårat senaste serieoffer ;) Sen har jag varit ute och gått när vädret har tillåtit, myst med mina hundar och varit på Zumba. Gjorde även en supergod räkgryta en dag, fick högsta betyg av pappsen :)
 
I fredags gick jag av 11 dagar med jobb. Detta firades med feeeest. Fastback och Playtones spelade i Tibro. De blev sminking och fixning av hår hemma innan jag och Johanna gick ner till päronen där resten av folket var. Vi åkte partyvanen över Mariestad och hämtade mer folk innan vi var i Tibro. Var en mycket lyckad kväll med trevligt folk. Träffade på en hel del jag kände faktiskt, alltid lika kul. Sen dansade vi och lyssnade självklart på banden! Var hemma runt 3,15 så då blev de en nattmacka framför "Wild child"...

Uppe tidigt för jag alltid ska vara så jävla morgonpigg :P Dock väckte jag Johanna också så vi spenderade några timmar i soffan framför "Grimm" innan hon började städa och jag gick ner till päronen. Väl hemma igen organiserade jag i mitt rum innan det var dags att göra sig iordning för kvällen. På med våra ninja-kläder och möta upp de andra för att åka till Skövde actioncenter i Skultorp. Och med de andra så menar jag: Johan, Zenita, Jacob och Fredrik.
 
Väl där så fick vi vänta en stund för de var lite förseningar sen var de våran tur att spela Laserdome... Tjejerna mot killarna, och det gick väl sådär. Blev ganska så frustrerad i slutet då jag blev "skjuten" hela tiden ^^ Väl ute och fick se resultaten så var de inte lika kul längre :P jag fick 71 poäng. Jacob som vann hade typ 5500 eller nåt :P Sen vilade vi 20 minuter innan vi körde omgång 2. Och de gick så sjukt mkt bättre. Tror att man är så förvirrad första gången, inte uppvärmd och sen visste man inte riktigt hur de gick till. Blev iaf 3/6 med typ 2600 poäng :D
 
Sen var de bara att duscha och åka mot stan där vi skulle äta mat. Var ca 15minuter sena och servitrisen va sådär trevlig :P Ica och Polly kom och joinade oss också och vi hade en trevlig kväll :) Sen åkte jag, Johanna och Jacob med Fredrik som lyckades backa på en bil när vi skulle åka hem. Va vi skrattade då han backa på och säger: men det var ju ingen bil där.. - Öhh jooo :D Haha blev ingen skada på någon av bilarna som tur va :) Va förbi Johan och Z en sväng innan jag och Johanna åkte hem! En mycket trevlig kväll, mer såna kvällar :D
 
Söndagen var lugn. Mötte upp Z, Johan och barnen när de varit på gympa så planerade jag och Z en kompis "kalas" lite innan jag va och åt den traditionella söndagsmiddagen hos mamma innan jag gick hem och började greja. Organiserade i badrumsskåpet, bland allt smink och gjorde iordning och grejade i köket, var så gött att få lite ordning :) Sen va jag med Z, Johan och barnen och åkte pulka :) Sen blev 1 avsnitt av "Grimm" med roomie innan jag gjorde våfflor. Sen kom Annelie och Zenita och vi hade våffelmys hos mig :)
 
Sen gick Annelie hem och jag och Zenita satt och pratade länge. Pratade om lite känslor som jag bär på för en person.. Men ni som känner mig vet att jag hatar att vänta. Jag vill bara att han ska visa något intresse som gör att man fattar om han är intresserad eller inte. Eller om det bara är i min, Zenita och Johannas inbillning, hope not! Men karlar är så svåra så inte lätt precis :P Time will tell but can someone tell me right now? PLEASE :D
 
Helgen kan sammanfattas som helt awesome, kunde inte begära så mycket mer :)
 

Kommentarer
Postat av: Z

Jag ser inte alls sleten ut på den bilden då eller!

Svar: Det är ju söndag gumman. Hur sleten såg inte jag ut på era bilder då? ;)
fiasfight.blogg.se

2013-01-29 @ 22:46:01
URL: http://tindrali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0