Typsnitt!

2013-01-29 klockan 22:59:00
Den 19 Feb. är det dags att göra tatuering nr 5. Texten är bestämd sen ett tag tillbaka. Tanken var först att ha "Alis Grave nil" som betyder ingenting är för tungt för den som bär vingar. Dock har jag ändrat mig och ska ha "Follow your heart" och sedan ett litet hjärta. Tatueringen ska sitta på vänster handled och ska vara 2 rader, Follow your på första raden och heart och ett litet hjärta på andra raden. Det ska inte vara en stor tatuering utan en liten och ganska så diskret :)
 
Men nu till de svåra. Typsnittet, det finns ju hur många som helst att välja emellan! Men nu verkar de som jag har hittat en tillslut. Jag har sett detta typsnitt förut och fastnat för den. Är dock rädd att den ska bli lite för "stor" med dessa stora bågar på f,y och t:et men de blir nog bra :)

Visst är typsnittet snyggt? Tror det kommer bli kanon :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nedersta!

2013-01-30 @ 07:48:41
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0