24 juni - hemfärd från London

2013-07-04 klockan 11:40:58
När vi står med bagaget ute på trottoaren så ser vi att Terravisions första buss till Stansted går inte förrän 2,40 och klockan var inte ens 1. Men vi traskade till stationen och hoppades på att det skulle gå en buss iaf men icke. Så vi slog oss ner i kylan och väntade drygt 1 1/2 timme innan den första bussen kom.
 
Dock hade tanten som vi köpte biljetterna av skrivit 3,30 på vår biljett och jag frågade innan om vi kunde åka tidigare och det skulle inte vara några problem då det bara var en rekommendation att åka den tiden. Men vi fick minsann vänta, de som hade 2,40 biljetter eller köpte nya biljetter fick åka med. Jag var vansinnig, klockan var 2,30, sovit några få timmar på natten innan och varit runt hela dagen, trött och frusen - jag ville med bussen. Men som tur var så kom de en till buss vid 2,40 som vi fick åka med, hade antagligen fått psykbryt om vi inte fått de ^^ 
 
Somnade ganska snabbt på bussen och sov tills vi anlände på flygplatsen. Där fick jag och Johanna väga våra väskor och packa om lite(som vanligt^^) och ställa oss i en mega-kö för att checka in vårt bagage. De tog nästan en timme sen mötte vi upp Helen och gick igenom säkerhetskontrollen och väntade på planet. Hemfärden gick också smidigt, så skönt :) Sov en sväng på planet och det var gött. Sista halvtimmen mådde jag dock så illa, magkatarren var inte glad så det var jobbigt men Sonic på telefonen fick uppehålla mig ^^
 
Väl på marken hämtade vi bagaget, sa hejdå till Helen och åkte hemåt. Jag körde och Johanna var kartläsare-eller kartsovare ;) Nejdå hon höll sig vaken bra länge men hon slumrade till ibland. Fy bubblan vad trött jag var men var bara att bita ihop, jag vill hem! Borta bra men hemma bäst :)

Var hemma runt 12,30-tiden, vilade en stund med hundarna, var hos mamma en sväng och vilade lite till, gick en sväng i spåret och resten av dagen spenderade jag hemma med att plocka ordning på all shopping och gjorde lite flygande Jacob och slappade hos päronen :)
Tyson var glad att matte var hemma men gosade mest med mormor :P

Kommentarer
Postat av: Sara - Hold on be strong

Skönt att komma hem ändå, otroligt söt hund :D
sv: jaa verkligen :D
kram

2013-07-04 @ 16:20:40
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Elena

Dina tips kommer komma till nytta :)

2013-07-04 @ 18:41:55
URL: http://ellisono.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0