Cdon...

2013-07-08 klockan 15:00:26
Sluta upp med era erbjudanden nu, det dödar min ekonomi ^^
Blev en beställning i torsdags som dök upp på posten idag.
 
De blev;
Alias säsong 1
Veronica Mars säsong 1, 2 och 3
NCIS säsong 6
Breaking bad säsong 1 och 2
Cityakuten säsong 1
Gossip Girl säsong 5
Moonlight säsong 1
NCIS Los Angeles säsong 1, 2 och 3
Pretty little liars säsong 2
Nikita säsong 2
 
 
Har inte sett varken Breaking Bad eller Moonlight innan så det var en chansning men de var så billiga så passade på ;) Är dom något att ha?
 
Veronica Mars har jag sedan tidigare men har lånat ut dom och det var 2 år sen typ så köpte nya. De fattades tydligen någon skiva också så lika bra att slå till när de var så billiga :) Det är min favoritserie så lika bra att ha en extra upplaga ;)
 
Så tänkte ta och få upp min nya hylla så ska jag visa upp min samling. Gjorde ett inlägg om detta för ca 1 år sedan men nu har hyllan fyllts på rejääält! :) Inlägget hittar du här!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman :)

Okej synd att vädret var inget och ha ! Men kan va skönt och komma iväg också oavsett!

Här är receptet :

Mandelpannkaka:

2 ägg
1 dl vispgrädde
0,5 dl vatten
1 dl mandelmjöl
1 msk fiberhusk
Salt

1. Vispa äggen och häll i grädde , vatten, mandelmjöl, fiberhusk och salt. Låt smeten stå och svälla en liten stund.
2. Stek i rikligt smöt med en medelvarm platta.

Jag räknar dt som 2 portioner men kan va 1 också :)

Aw tack gumman :)! <3

Har du kikat in inlägget om filmerna? Ifall du gillar dt utöver dina serier :)

Puss!

2013-07-09 @ 07:21:17
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Carro

haha shit vad du handlat XD
kuuul att du med ska se GT! De är ju så bra!

2013-07-09 @ 13:23:46
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åååååh, Veronica Mars! <3
Ja, jag tycker du får ge den ett försök till, den är väldigt bra :)

2013-07-09 @ 15:23:13
URL: http://ayeartogo.blogg.se
Postat av: Frida

Så där ser inte min NCIS säsong 6 ut.
Jag har 9 säsongen och väntar på att 10 ska släppas, den kommer ju inte ut förrän i september. :(

2013-07-11 @ 10:20:45
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0