Ebay...

2013-07-22 klockan 21:11:44
Ett hand-vrist band till kameran :)
En kameraväska till canonen!
En billaddare till kamera-batteriet(kan behövas till USA) och en rengörningspenna!
Ett läderband till kameran!
En liten "påse" till kameran, älskar den, leo-mönster är så Fia :)
Ett "Tiffany" blått skal till datorn :)
En liten "tuffare" kameraväska till canonen. Rosa och lite vintage, me like :)
Ytterligare ett band till canonen. Vilken färg jag får vet jag inte än, blir en suprise :)
Ett hot pink läderfodral till min digitalkamera :)
 
Sen blev de display-skydd till Canonens skärm :)
 
Betalade 780:- för allt inkl frakt, tacka vet jag Ebay! Detta kommer dock inte dyka upp än på någon månad för det skickas till USA först och sen skeppas hem till Sverige ihop med pappas bildelar :)
 

Kommentarer
Postat av: linn

otroligt snygg väska, nu blev jag sugen på att köpa en egen, älskar ebay! Skalen till apple:en håller bra, har tappat de i golvet x antal gånger och de höll :) kram!

2013-07-23 @ 14:06:38
URL: http://flickornittisex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0